Recente inhoud door TheRipper

1. Oorlogstopic | Fix would change the planet

Wie ben jij eigenlijk?
  2. Oorlogstopic | Fix would change the planet

Ik wil ook de CF terug hebben maar de spelers van het desbetreffende account voelen zich genaaid vanwege het Method verhaal. Ik ben met ze in gesprek geweest en ze willen de CF pas teruggeven als er iets van duidelijkheid is. Zie dit aub dus ook los van de leiding. Ik heb 10x gehoord dat F!x...
  3. Spotprenten

4. Spotprenten

Jij voelt je wel heel wat geloof ik? Je naam zegt Lion maar je lijkt eerder op een schaap
  5. Oorlogstopic | Fix would change the planet

Waarom blijft Method edelspammen dan?
  6. Spotprenten

Lol , dat was precies jullie reactie toen ik het over Method had. Wat een helden weer hier op het forum. Als jullie een beetje balans willen hebben werk dan niet samen met Method aangezien jullie de rest al recruit hebben in Planet.
  7. Spotprenten

Ik erken het je vaak genoeg en ik heb ook meerdere voorstellen liggen. Kom aub niet dat ik geen voorstel gedaan want als jij je discord opent en iets gaat scrollen heb je er zo meerdere te pakken. Destijds hoefde ik de regel niet te verduidelijken want deze was gewoon duidelijk imo. Niet samen...
  8. Spotprenten

Ik hoor alsnog graag een antwoord op deze vraag.
  9. Spotprenten

Wat een lap tekst joh, nu dwing je mij een lap tekst als antwoord te geven. Zoals in privé vermeld geef ik onze fout direct toe wanneer jullie deze ook toegeven. Op het moment vind ik dat je er redelijk omheen draait en je fouten niet inziet. Met die reden ontken ik deze CF omdat je niet wil...
  10. Spotprenten

Ik begrijp niet wat hier zo moeilijk aan is. Stel, ik wil een contract opstellen waarin ik een huis laat bouwen en ik vermeld in dat contract dat ik een huis wil met twee verdiepingen en een plat dak. Nadat het huis af is en ik de factuur krijg ga ik in protest omdat ik eigenlijk maar één...
  11. Spotprenten

Volgens mij ben je nu vuur met vuur aan het bestrijden. Kan ik hieruit opmerken dat je nu weet dat jullie de regels overtreden? Method is zeer zeker geen MB stam hoe je het went of keert. Daarnaast zou ik dat gebied daar bij Chaos niet eens een cluster noemen want het dorp ligt achter één dorp...
  12. Oorlogstopic | Fix would change the planet

Leuk dat je reageert maar dit komende van jou vind ik dus totaal hypocriet. Meneer edelt BBtjes in onze rim en komt zijn eigen deals niet na..
  13. Oorlogstopic | Fix would change the planet

Denk je dat ik al deze onzin ga doorlezen? Heb wel betere dingen te doen. De huidige wereldafspraken zijn incompleet en zelfs met deze afspraken is het technisch gezien niet illegaal. Nogmaals, hoe harder jij zeurt hoe minder snel je ze van ons krijgt.
  14. Oorlogstopic | Fix would change the planet

En een grapje moet kunnen toch? We zijn niet van suiker hier.