Recente inhoud door TheGravedigger

  1. [Profiel] Profiel & Avatar Little Kitten

    Is dit niet de zelfde avatar haha
  2. [Profiel] Profiel & Avatar Little Kitten

    Ik probeer morgen wat te maken
  3. w83 Dabbeljoe

    Thx! <3 Mag naar TheGravedigger :) Enjoy!
  4. w83 Dabbeljoe

  5. [Profiel] Profielplaatje ivm DrQuinten

    Ben nog vollop aan het leren, maar heb een poging gedaan
  6. Top of -Flopspelers

    Niks mis met samenwerking. Moet die alleen niet lopen zeveren dat die dit solo gedaan heeft.
  7. Top of -Flopspelers

    Sure, maar moeten ze er ook eerlijk om zijn.
  8. Top of -Flopspelers

    @Against All Odds Lekker solo? Dan de fakes van jullie verschillende MB's er niet bij gerekend. 6 spelers is niet solo. Dikke flopt als je 't mij vraagt. Solo was het jou nooit gelukt vriend.
  9. Top of -Flopspelers

    Denk dat je die soli maar eens opnieuw moet lezen. Het woord fusie staat er nog niet eens in :rolleyes:
  10. Top of -Flopspelers

    In PM's kan je toch lezen dat die nee zegt, en ga jij moeilijk lopen doen. En ja jullie willen iedereen gebruiken, gisteren loop je te dreigen tegen ons dat wij jullie MB moeten worden, of het wordt oorlog. Onze MB stam bestaat uit vrienden van andere werelden, ofcourse willen die ons helpen...
  11. Top of -Flopspelers

    Wij hebben MB's maar nog geen gebruik van gemaakt. Netjes alles zelf weggeveegd. Daarbij kunnen wij er niets aan doen, dat onze dorpen in ons cluster bijna gratis weg te pakken vallen. Dit is wat ik ontvangen had via pm. Dan zou ik volgende keer toch eerst beter communiceren voor je van zulke...
  12. Top of -Flopspelers

    Is dit de nieuwe manier van spelen? :rolleyes::rolleyes: Ben er echt te lang tussen uit geweest... Random spelers gaan pm'en voor troependumps, waar gaan we naartoe?
Bovenaan