Recente inhoud door The Welsh Warrior

1. Casual 5 eerlijk spel?

13 m acc is met 3k pp investering een leuke vlaggen en grondstof farm ik maak elke week dikke 1000 edels dus ook 1000 vlaggen en ook 1000 grondstof pakketjes omdat bij 1 spelletje je snel de goede spullen er voor kreeg dus ook vlaggen worden verpest hier door
  2. Casual 5 eerlijk spel?

klopt leuk idee he clasual 2 bestaat eigenlijk uit leden van wereld 6 en wereld 13 zelf ben ik daar niet gekomen met zo veel edels maar ja als 13m speler kun je echt niets beginnen tegen 120m spelers en klopt ik heb ook veel GS paketjes van 10% om eerlijk te zijn te veel als mijn...
  3. Casual 5 eerlijk spel?

hallo mede spelers ik wil graag jullie mening hier over hebben ik ben van Casual2 naar Casual5 gegaan op Casual 2 ben ik 13 m geweest en heb mij tot 1 m terug laten edelen en ben een tijdje grondstof pakketjes verzameld door edels te maken en dan de edel kost halvering van 50% grondstoffen...
  4. Speedronde #3200 - Special ronde

ja idd kawaii
  5. Speedronde #3200 - Special ronde

om eerlijk te zijn de ronde was de eerste 3 uur erg leuk daarna was het gespeeld en was het bb edelen en de laatste 2 uur even de 10 overgebleven vijandige dorpen weg werken het was leuker geweest als er iets meer leden mee speelde
  6. Gezocht: Speedronde #3200 - Special ronde

leuk idee voor speed ronde 3200 ik zelf wil best stam leider zijn maar ik ben om 15:30 pas echt zeer actief dus ja dan is dat niet handig maar ik ga zeken mee doen aan de speed mocht supp nu niemand vinden dan wil ik mij best er voor in zetten ze kunnen mij bereiken via het @mail...