Recente inhoud door the little dictator

1. the little dictator

"voorstel & afscheids"-thread

Ik ga wel weg maar verlaat je niet
  2. the little dictator

Het verzet zoekt nieuwe leden!

Maar niet teveel he Duncan!!! harhar
  3. the little dictator

Juliette Haas.

Leuk verhaaltje. Als je het zelf geschreven had had ik misschien zelfs wel op het knopje 'leuk' gedrukt.
  4. the little dictator

Inge vs Rebecca, de strijd tussen goed en kwaad!

Hoe werkt het volgens jou dat hoe lang ik je ken ook maar enige invloed heeft op of ik ooit iemand met je heb zien flirten? En of ik weet 'waar t over gaat'? Ik citeer letterlijk de ene quote waarop ik reageer en waar mijn opmerking dus over gaat. ;)
  5. the little dictator

#FREEJENS

Thanks Poo. <3
  6. the little dictator

Algemeen games topic

Gedeelde derde plaats gehaald, mijn tegenstander had helaas een insane hoeveelheid luck aan zijn kant. Oh well, it happens I guess! :confused: Games zijn hier terug te zien!
  7. the little dictator

Praattopic

Ze weten wel hoe ze in 1 middag een mailbox kunnen volspammen zeg...
  8. the little dictator

Algemeen games topic

^ Laatste match van bovenstaande zojuist gespeeld! Top 4 is binnen. Volgende week vrijdag finale spelen in de Amsterdam Arena! 100 euro al gewonnen, 1e plaats wint 750 euro! En heb me automatisch geplaatst al voor het volgende seizoen! HYPE! So excited :D
  9. the little dictator

Algemeen games topic

Arneej, Sjoesie en maDe zou ik zeggen. En Harmen en ik zijn de underdogs.
  10. the little dictator

Algemeen games topic

Had gewoon beloofd dat ik nog wat zou laten weten mbt dit toernooi omdat mensen daarom vroegen. Verandert verder niets hoor :)
  11. the little dictator

Algemeen games topic

Thanks! Die serie was echt te close. Helaas paar grote fouten gemaakt, hopelijk speel ik volgende week beter :)
  12. the little dictator

Algemeen games topic

Klopt :) Oude SC2 naam van me. Daarmee ooit op ESL aangemeld. Clicky :)
  13. the little dictator

"voorstel & afscheids"-thread

Zoiets ja. Vriendelijkheid kan er ook zijn tegen mensen die je persoonlijk niet mag. Hell, je hoeft niet eens vriendelijk te zijn, ontwijken of negeren mag ook. Maar het specifiek iemand opzoeken om toch maar vooral te proberen zo duidelijk mogelijk te zijn over dat je diegene niet mag, dat is...