Recente inhoud door The Last Of Us.

  1. Kata aanval

    Was niet mijn aanval. Maar dat zal ook wel niet als er 1000 Kata’s staan te verdedigen
  2. Kata aanval

    Wel knap. Kwam er niet doorheen maar wel een smederij level gesloopt. Maar dat moet een pro als jij toch weten?
  3. Kata aanval

    Laat het hele berichtje is zien dan stumper
  4. Kata aanval

    Hij wil graag je naam weten zodat hij je adelshoeve kan platgooien met kata’s <3
  5. Kata aanval

    Arme jongen.. Al z’n denkvermogen verloren door een katapult. Kan je niks aan doen, het komt allemaal wel goed!
  6. Kata aanval

    Niet alleen boerderijen worden gesloopt. Dit is gewoon zielig gedrag van de stammen C.A.T en SB.
  7. [Stam] Darkness Till Dawn

    Kan je het woordje Till veranderen naar Until :)?
  8. [Stam] Darkness Till Dawn

    Ik zie het graag tegemoet vanavond. Alvast bedankt!
  9. [Stam] Darkness Till Dawn

    Zou je het woordje Till misschien op dezelfde hoogte en in dezelfde lettertype kunnen doen :)?
  10. [Stam] Darkness Till Dawn

    Zonder smiley erin neem ik aan :p? Ik wacht nog heel even af of iemand anders nog wat wilt proberen :)
  11. [Stam] Darkness Till Dawn

    1. De tekst: Darkness Till Dawn (Betekenis: Duisternis Tot Zonsopgang) 2. Kleurencombinatie(s): Eigen keuze :) 3. Thema: Zonsopgang, of in ieder geval iets in die richting (Laat mij graag verrassen hierin :) ) 4. Plaatje(s) om te gebruiken: / 5. Deadline: Zo snel mogelijk 6. Prijs/gift...
  12. [Profiel] The Evil Within Us.

    Foutje! Bedankt voor het aanpassen :)
  13. [Profiel] The Evil Within Us.

    1. De tekst: The Evil Within Us. 2. Kleurencombinatie(s) Eigen Keuze. 3. Thema: Duister, Horror, etc (Laat mij graag verrassen!) 4. Plaatje(s) om te gebruiken: - 5. Deadline: Zo snel mogelijk. 6. Prijs/gift: 100-150 PP 7. Favoriet tot nu toe: -
Bovenaan