Recente inhoud door The Last Dancer

  1. [Profiel] The Last Dancer

    Thanks heren Ik neem het plaatje van @Law of Surprise. Waar kan de PP naartoe?
  2. [Profiel] The Last Dancer

    Ziet er al nice uit! Ik ga even afwachten op eventuele andere plaatjes!
  3. [Profiel] The Last Dancer

    Heren, 1. De tekst: The Last Dancer 2. Kleurencombinatie(s): Dance Colors, graag met een persoon erop. 3. Thema: - 4. Plaatje(s) om te gebruiken: - 5. Deadline: Hoe sneller hoe beter : D 6. Prijs/gift: 200 PP 7. Favoriet tot nu toe:
  4. Account manager

    Dankje voor de info! Vanaf wanneer raad je aan AM te gebruiken. Je zou zeggen ja als het druk en je teveel word, maar op een begeven moment wil je toch niet meer alles zelf aanklikken zoals gebouwen bouwen maar wil je dat dus automatisch laten doen?!
  5. Account manager

    Thanks voor reactie! Zoals ik het nu hoor is dat pas een beetje handig vanaf 25+ dorpen lijkt mij. Zorgt deze er ook voor wat de snelste manier is voor het uitbouwen van het dorp qua troepen en gebouwen? Dan andere vraag: Wat zorgt ervoor dat grondstoffen automatisch verzonden worden naar...
  6. Account manager

    Beste mensen, Iemand die me de weg kan wijzen met betrekking tot de AM? Wil hem vanaf heden gaan gebruiken, maar kan nergens echt iets vinden waar een handleiding is of iets dergelijks, iemand tips? Met vriendelijke groet, 166723
  7. Beloningen opdrachten

    Hartelijk dank alle drie, via de app kan het dus ook dmv wat Louder Than Boom zei!
  8. Beloningen opdrachten

    Beste, Is het ergens mogelijk om via je smartphone de beloningen te ontgrendelen die je hebt verdiend door bijvoorbeeld je smederij naar level 5 te upgraden? Ik zit regelmatig via smartphone en kan nergens die grondstoffen claimen... Als iemand het wel weet, laat het weten, zo niet is dit...
Bovenaan