Recente inhoud door The Greedy Misanthropist

  1. The Greedy Misanthropist

    Spotprenten

  2. The Greedy Misanthropist

    Golden Awards

    Ik hou me nog heel even in :biggrin:
  3. The Greedy Misanthropist

    Hoe zit het nu met Thomas?

    Hahaha, Ha Ponyrekker! In overleg mogen jullie zeker op mijn dorpjes veroveraars versturen, wel graag uitvechten met .bugs bunny, die wilde de dorpjes ook maar wat graag internen. Om nog even serieus op je stukje in te gaan. Ik zeg niet dat ik uiteindelijk mijn account zou afstaan (op een hele...
  4. The Greedy Misanthropist

    Hoe zit het nu met Thomas?

    Ik ga hier wat neutraal op in omdat ik denk dat beide kanten wel wat anders hadden kunnen doen en ik sws betreur dat dingen weer zo lopen cq me er niet mee bemoei maar: - Het is natuurlijk wel makkelijk om te zeggen, zolang ik geen bewijs van de Alliantie zie lijkt het erop dat Thomas gelijk...
  5. The Greedy Misanthropist

    W81 | Mid-game verwachtingen

    Een avondje poppers en ontspanning bij van der Valk. Dat klinkt als een mooi Cult uitstapje!
  6. The Greedy Misanthropist

    W81 | Mid-game verwachtingen

    Dat was je al, maar nu worden we helemaal maten. Wat een goeie smaak weer.
  7. The Greedy Misanthropist

    W81 | Mid-game verwachtingen

    Als jij een lekkere doner voor Daniel meeneemt dan mag jij drinken wat je wil op mijn kosten
  8. The Greedy Misanthropist

    W81 | Mid-game verwachtingen

    Ik moet helaas vaak mijn meerdere erkennen als ik mij onder de bierdrinkers begeef. Ik geef dat meestal vrij snel op. Maar baco is een heel ander verhaal, lets bring it on Sjon :cool2: :cool2:
  9. The Greedy Misanthropist

    Hoe zit het nu met Thomas?

    Alliantie heeft geen ruimte voor deel cluster Thomas, Thomas en alliantie worden het niet eens, Thomas voelt zich gedwongen om 100 dorpen in te leveren en besluit naar Cult te gaan met alle info. Cult geeft dit door aan de Alliantie. Alliantie beschouwd dit als stab en kickt en edelt hem gelijk...
  10. The Greedy Misanthropist

    W81 | Mid-game verwachtingen

    Jij bent helemaal niet goed man, je mag dan 2.10 zijn maar ik ga jou eens een lesje baco drinken geven binnenkort xxx
  11. The Greedy Misanthropist

    W81 | Mid-game verwachtingen

    Ik drink ook een lekker goedkoud jannetje, op een mooi weekend en de hernieuwde activiteit op het AF W81
  12. The Greedy Misanthropist

    Hoe zit het nu met Thomas?

    Ik vraag me dit al sinds begin van deze wereld af :biggrin:
  13. The Greedy Misanthropist

    Hoe zit het nu met Thomas?

    Ik snap deze vergelijking naar account Leone niet, echt verre van haha. 'flex geen fijne stamgenoot en trekt veel naar zichzelf toe' was ook totaal niet de reden dat hij weg moest? Nice try tho, je weet het zelf wel beter mag ik hopen. Met flex heb ik constant goed contact gehad, dingen...
  14. The Greedy Misanthropist

    Cult's GOT Talent

    Ik doe er nog eentje feestbeestjes van me, helaas een zaterdagavond zonder s(t)apje voor mij maar een echte kaskraker EN WEET U WAT MIJN DOKTER ZEI??
  15. The Greedy Misanthropist

    Spotprenten

    I feel you :sad:
Bovenaan