De nieuwste activiteit van The Clown.

• The Clown.
    The Clown. reageerde op het bericht van JokersBrain in het topic Golden Awards met Leuk Leuk.
    Kritiek op Baken is ook wel beetje overdreven. Het is Interdictum die hun account niet goed opgesteld hadden voor de moeilijkheid van de...
  • The Clown.
    The Clown. reageerde op het bericht van Theo Walcott. in het topic Golden Awards met Leuk Leuk.
    Bij melvin draait alles om de RIM van zijn voornaamste tegenstander. Wat we op W71 en 73 ook hebben gezien, door spelers in de RIM van...
  • The Clown.
    The Clown. reageerde op topic Golden Awards.
    Ik geef je gelijk dat dat het beste is om te doen om te overleven. Alleen dat is niet de insteek met wat we nu aan het doen zijn, We...
  • The Clown.
    The Clown. reageerde op het bericht van Sevii in het topic Golden Awards met Leuk Leuk.
    Dit toont toch wel wéér aan dat jij enorm andere normen en waarden hanteert dan een heel groot deel van de tw community. Waar anderen...
  • The Clown.
    The Clown. reageerde op topic Top/Flopstammen.
    #Interdoetnietmeermee
  • The Clown.
    The Clown. reageerde op het bericht van JokersBrain in het topic Top/Flopstammen met Leuk Leuk.
    Al onze off erdoor jagen is te opportunistisch voor mij. Met de beschikbare def die we hadden zo hoog mogelijke snipes proberen te...
  • The Clown.
    The Clown. reageerde op het bericht van JokersBrain in het topic Top/Flopstammen met Leuk Leuk.
    Ge edeld worden is enkel een afgang als je het slecht gedaan hebt, niet als je tegenstander het goed gedaan heeft. Je moet nederig zijn...
  • The Clown.
    Dit is een heel matige reactie op mijn post. Matig als in, wat je zegt kan allemaal kloppen (heb ik geen weet van) maar wat heeft dit...
  • The Clown.
    The Clown. reageerde op topic Nieuwe contest w75?.
    Thanks, Was alleen het idee en tekst van @maretan, Ik heb hem alleen voor hem gemaakt :)
  • The Clown.
    The Clown. reageerde op het bericht van Addison Rae in het topic Nieuwe contest w75? met Leuk Leuk.
    Eay check dan, Eric op je beeldscherm 101warz shout out naar de vorige sessie . @The Clown. shout out naar jouw toch, altijd toffe...
  • The Clown.
    The Clown. reageerde op het bericht van Mysterious Individual. in het topic Einde Wereld Awards met Leuk Leuk.
    Man Man Man Melvin wat ben je toch weer triest. Wederom een bijzonder onvolwassen manier van communiceren van je. Maar ben ondertussen...