Recente inhoud door The Bloody Butcher

  1. The Bloody Butcher

    Pushen in 2023

    Kan ik mooi eindelijk weer mb worden.
  2. The Bloody Butcher

    Toegankelijker maken scripts voor mobiele speler

    Hi allen, Ja voordat ik begon met schrijven, weet ik eigenlijk al (bijna) zeker dat dit idee niet door komt bij inno, maar toch! Niet geschoten is altijd mis. Ik speel nu enkele jaren eig 80% van mijn tijd aan tw op mijn mobiel, puur omdat ik geen kantoorbaan heb en eigenlijk (bijna) nooit een...
  3. The Bloody Butcher

    Praathoek

    Is al paar werelden zo.
  4. The Bloody Butcher

    Praathoek

    AF van classic is nog nooit zo dood geweest :p
  5. The Bloody Butcher

    Plaatje voor The Bloody Butcher

    Die is wel echt nice! Stuur me even bericht op discord, dan bespreken we daar even betreft betalen. The Bloody Butcher | Robert#2145
  6. The Bloody Butcher

    Plaatje voor The Bloody Butcher

    Beste Designers, misschien een wat moeilijkere opgaven maar hoop dat jullie wat leuks kunnen maken. 1. De tekst: The Bloody Butcher (misschien met Casual 13 erbij idk) 2. Kleurencombinatie(s): - 3. Thema: iets met me naam ofc. (TBB) 4. Plaatje(s) om te gebruiken: idk 5. Prijs/gift: ik...
  7. The Bloody Butcher

    Profielplaatje | 300PP

    Voor 50 tot 100 pp doen de meeste het niet voor, ze zijn circa 45min tot een uur bezig voor een ontwerp en daar krijgen ze dan omgerekend in geld maar 3,- voor. Meeste doen het voor 500 pp.
  8. The Bloody Butcher

    Rooftochten Massa rooftochten

    Indd krijg er ook geen contact mee.
  9. The Bloody Butcher

    Rooftochten Massa rooftochten

    Ik hoop alleen dat iemand het script kan wijzigen. De functie "tijd opslaan" zou een leuke update zijn voor dit script. Voorbeeld: je wilt om bepaalde tijd offline (23:30 bijv) dan zou het fijn zijn als je telkens roven aanzet, de tijd kan opslaan. Nu gaat de tijd mee en soms ook door naar de...
  10. The Bloody Butcher

    Rooftochten Massa rooftochten

    Daarna nog een keer op het script klikken.
  11. The Bloody Butcher

    Feedbacktopic: Update aan vlaggenfarmen

    Heel tw naar de tering. @Duckje zo zorg je er (alweer) voor dat mensen gewoon willen stoppen. Wanneer kom je eens met een update wat spelers trekt ipv laat stoppen? Geld zuigers.
  12. The Bloody Butcher

    Clean? Or NotClean?

    Nogmaals willy, dat werd in de begin post gemeld, dat de spelers GS kregen, zou je niet teveel druk maken als je zelf toch weet, dat je niks weet hiervan. Als de stam clean er niks vanaf weet behalve het account, dan is dat zo en moet dit gewoon netjes door inno afgehandeld worden & en met...
  13. The Bloody Butcher

    Clean? Or NotClean?

    De spelers van mammon zitten toch gewoon in jullie discord? Of trekken die hun bek nie meer open.
  14. The Bloody Butcher

    Clean? Or NotClean?

    Bedankt dan voor de screen, geeft voor iedereen een bevestiging!
  15. The Bloody Butcher

    Clean? Or NotClean?

    Volgens mij waren dat gewoon enkel de namen die in de begin post werden gemeld, ik verdenk of wijs naar niemand. Ik zeg alleen, als ze ervan af wisten. Het wel een bizar verhaal is. Dat ik specifiek hun namen noem, is ook omdat die werden genoemd in de eerste post. Logisch toch? Die vragen had...
Bovenaan