Recente inhoud door the bickymeister

1. the bickymeister

Praathoek

hoi
  2. the bickymeister

Grappige PM’s

Haha dat profiel van hans verandert zo om de 2 weken. Vorige keer stond er op dat gods hypocrieten waren enz. Leuk dat hans zn wekelijkse frustraties deelt met iedereen. Verder nog nooit contact gehad met dat acc tho (ook niet van plan) dus geen idee waarom. Jammer dat er geen tw weekblad meer...
  3. the bickymeister

Golden Awards

Hij speelt op alward
  4. the bickymeister

Praathoek

Ik vraag mij werkelijk af of jij hier nu serieus post? Ten eerste ben al ik niet eens pim, wie heeft er nu totaal geen idee waarover ie spreekt, "goudvis"? :confused::confused: W44 zat je gewoon op het AF te lullen over je defstart die zo pro was (waarmee je je start duidelijk helemaal verkloot...
  5. the bickymeister

Golden Awards

Redelijk normaal dat je meer oda haalt als je zoveel meer dorpen hebt als stam lijkt me? Laat staan dat je de off/def verhouding van jullie accounts ernaast legt (heb het 1 en ander opgevangen van calli bv, geen idee of het klopt). Maargoed, het lijkt best logisch, accounts zonder deftig front...
  6. the bickymeister

Praathoek

loool :p Dat jij nog steeds die zever durft te verkondigen wereld per wereld lol. Leer eens in de spiegel kijken voor je jezelf weer zo belachelijk maakt. Ik zag je op 2 werelden waar ik speel dezelfde stoere praat afgaan, 2 weken later was je al weer weg. Hier een quote van jezelf op w56...
  7. the bickymeister

Praathoek

Push to add drama
  8. the bickymeister

Praathoek

dit dus haha :p
  9. the bickymeister

Top/Flop stammen

Maar jullie hadden toch een GAP tegen die rang 3 stam daar terwijl jullie beiden 2x groter waren dan hun, of ben ik nu zo verkeerd? Ik heb geen w52 gespeeld voor de duidelijkheid, gewoon een vraag ;) Dat heb je gewoon helemaal verkeerd. Niet iedereen speelt namelijk om te winnen ;) Mij maak je...
  10. the bickymeister

Top/Flop stammen

Dat is zo'n eeuwenoude discussie. Het probleem is dat je met zo'n groep spelers zit waar niemand echt voor de eer & de fun speelt. Iedere wereld heb je wel zo'n stam. Niemand gaat nieuwe recruits afwijzen aangezien spelers die anders in mekaar zitten nooit aanvankelijk de stam zouden gejoined...
  11. the bickymeister

Top/Flop stammen

:p:p:p
  12. the bickymeister

Top/Flop spelers

De community bestaat uit 99% dejavu "denkende" spelers, dus nee er zullen echt geen gevolgen zijn ;) Veel gejank hier om "vies spel" (wat het overigens ook is, los daarvan), maar binnen 2 werelden zit praktisch iedereen die dit roept terug samen met desbetreffende accounts :p #tw anno 2018
  13. the bickymeister

Top/Flop spelers

pas wel op hij stond ooit rang 2 w51...
  14. the bickymeister

A Paroxysm of Guilt vs KingDonkeykong

Lees terug wat ik zeg, ik heb gezegd dat NADAT ik meerdere spelers van fralo een pm stuurde, deze gelezen werd en niet beantwoord werd dat het jullie duidelijk niet uitmaakte. Dit staat los van het feit of kdk nu wel/geen pms konden lezen. Hadden jullie stamgenoten ook maar iets van stamgevoel...
  15. the bickymeister

A Paroxysm of Guilt vs KingDonkeykong

Even hierop inhaken, wij kregen de vv van kdk doorgegooid s'nachts rond 1u met het bericht of we wilden deffen en dat we konden internen. Vervolgens hebben wij fralo op de hoogte gebracht van de situatie dat wij de vv kregen en er incommings waren. We hebben op hun forum een post geplaatst...
Bovenaan