Recente inhoud door The BIacklist

1. Top/Flopstammen

Inge is meer van de camping toch?
  2. Top/Flopstammen

Wacht maar af hoorde andere dingen
  3. Top/Flopstammen

Misschien is dit dan een antwoord op je vraag die ik beantwoord met een vraag. wat is een cluster?
  4. Top/Flopstammen

Aan namens waren dus aao mamba en chuchu zoals vernomen is chuchu na wave 1 naar mamba zijn stam gegaan na dat wave 2 ook de deff heeft geklapt is mamba naar aao zijn stam gegaan. Of dit allemaal voorbedachte rade is of was. Is enkel gissen. Het zou dus om de stammen nvt, ir en sc gaan waar ik...
  5. Top/Flopstammen

Inmiddels ontvangen hoor, we hebben de vraag gehad zijn bericht even te liken.
  6. Top/Flopstammen

Wij zijn gewoon begonnen met het idee, dit zijn wij en hier moet je het mee doen. We gaan niet onder andere stammen schuilen om vervolgens samen te komen. Wat overigens vaak gebeurd! en de aannames van 21 spelers is dan 3 stammen met 7 spelers he :p Stam chu stam mamba stam aao. ;)
  7. Top/Flopstammen

Als de vermoedens klopten, en we hadden chuchu en zijn stam niet klein gekregen. Hadden we wellicht allemaal een aanname inderdaad. Moeten strijden tegen stam mamba chu en aao. En dan kwamen we op de genoemde cijfers ;)
  8. Top/Flopstammen

dit is gewoon een statement aangezien elke stam wel een mb of dochter stam heeft. Net zoals de ligging van de 3 genoemde spelers een vermoeden is geweest. En niet bewust op feiten. Maar de uitkomst tussen chuchu en mamba liet wel zien dat ik er niet ver naast zat.
  9. Top/Flopstammen

yes dat was inderdaad de achterliggende gedachten. En naast elkaar liggen dus elkaar snel kunnen helpen. Zoals gebeurd is na wave 1 op chu. Zaten er dus niet ver naast. maar goed vind het ook eerlijk gezegd genoeg geweest betreft dit onderwerp.. Pugna flop of toch top. De toekomst zal het...
  10. Top/Flopstammen

Appolo is inderdaad van de stam LABO Prio van Wham Als je kijkt naar de aantal leden, kun je zien dat bij prio maar 2 man in de stam zitten. Mb van een aangenomen lid. dus dit klopt helemaal. als we kijken naar de aantal stammen heb je denk ik dan ook gelijk. Pp-brs geen weet van. Dus dan zal ik...
  11. Top/Flopstammen

Kom maar met de lijst van stammen hoor, die mogen best benoemd worden. Aan de hand daarvan kan ik mijn excuus aanbieden je gelijk geven of het ontkrachten.
  12. Top/Flopstammen

Dat is helemaal correct had de split niet groot genoeg gedaan.. 2e run was met 2 edels. Want c-s had maar 1 edel gesloopt
  13. Top/Flopstammen

Wilde het gedeelte ontkrachten dan exact weg gespeeld is door meer dan 1 man. En dan het acc. Als de hoofdspeler op chuchu speelde is dit een ander verhaal inderdaad. Want daar zijn we gewoon redelijk full pull op gegaan ;)
  14. Top/Flopstammen

Ow excuus laten we het anders melden 7 accounts met elk hun mb ? Laat het 14 zijn heb je extra speling op je punt te maken. Als nog niet echt overdreven denk ik als je aanhaalt dat pugna met 6 andere stammen samen werkt
  15. Top/Flopstammen

Maar bereken nu eens dat hij eerst zijn eigen stam leeg trekt van deff, vervolgens de stamhop leeg trekt van deff.. en we de 2e wave met maar 5 accounts hebben gedaan.. en die 5 accounts kwamen enkel met de stam. Dat exact, daarna leeg stond was gewoon easy!! Geen eer aan te behalen. Maar niet...