Recente inhoud door Disintegration.

  1. Top/Flop speler

    Heb mn andere werelden ook gewoon op delete gezet. Geen tijd, nooit contact gehad met QID.
  2. Golden Awards

    dikke vriend van me, ik zal je de rapportjes alle 26 ingame doorsturen als je belooft te stoppen met zagen
  3. Golden Awards

    Het gaat er toch om dat je zegt dat hij leegzet? Terwijl dat helemaal niet het geval is xD Loze beschuldiging nummer 547 Maar ik zou me best aan men belofte houden om niet meer op je te reageren dus joejoe
  4. Golden Awards

    zucht....
  5. Golden Awards

    Ik intern niks, een speler stuurt mij een bericht. Kan ik daar iets aan doen? Nee. Het is inderdaad wel een feit dat jouw acc gewoon bestaat uit bbs een kleine spelertjes. En dat je je overige tijd spendeert aan belachelijke verzinsels hier op het AF. En die laatste opmerking is the other way...
  6. Golden Awards

    Alles oke met jou man? Dit bewijst dat mijn tegenstander mij een pm stuurt waarin die zegt dat die stopt. Wat moet ik doen? Bewust niet verder groeien deze classic en zelf stoppen omdat er een target van me stopt? Je zou jezelf heel wat schaamte besparen als je gewoon stopt met posten hier...
  7. Golden Awards

    Legendarygisteren om 23:06 Klaar mee Wirtualgisteren om 21:35 Hoe komt het? .Legendarygisteren om 21:02 Ga nu stoppen Pff @.Final Meltdown het moet vermoeiend zijn om jou te zijn. Respect!
  8. Golden Awards

    Zoals eerder gezegd, 0 argumentatie dus
  9. Golden Awards

    Je kent mij niet. Je hebt geen flauw idee wie ik ben, hebt nog nooit de moeite gedaan mij te spreken en toch post je hier opnieuw zonder enige argumentatie dat ik ‘overschat’ ben. Zelf is 70% van je groei bbkes en kleine spelertjes edelen? Wat bij mij totaal niet het geval is overigens :)...
  10. Golden Awards

    :( laat ne mens is rustig op vakantie gaan
  11. Golden Award (Mid Game)

    'Oh nee wirtual je mag vikings en spelen niet aanvallen dan verpest je de wereld', 'oh nee wirtual je mag wild niet aanvallen dan verpest je de wereld', 'oh nee wirtual je mag niet tegen solo tegen zowel vikings als wild gaan dan verpest je de wereld' en nu is het 'oh nee wirtual staat zomaar...
  12. Wereldwinst

    De heren Wilders en Van Grieken zouden hier wat van vinden.
  13. Wereldwinst

    Wees gerust, acc is helemaal kapotgekatat door jullie poolse vriendjes, zullen woah niet meer aanvallen hoor :)
  14. Wereldwinst

    Je weet goed genoeg dat dat een foutje is lol, heb zelfs de fakes nog doorgegeven
  15. Golden Award (Mid Game)

    Geen idee wie jij bent, maar ben heel blij voor je dat je niet bij ons in de stam hoeft te zitten! groetjes
Bovenaan