Recente inhoud door The Alcoholic Dream

  1. The Alcoholic Dream

    Einde Wereld Awards

    Ik denk dat ik de tijdlijn en keuzes totaal niet verkeerd heb. Wat er voorafgaand aan de "bekende" samenwerking met Imago gebeurd is heb ik inderdaad niet vermeld. Dat neemt niet weg dat de keuze met Imago te gaan samenwerken nadelig is geweest voor een aantal leden van Pov. Ik probeer ook...
  2. The Alcoholic Dream

    Einde Wereld Awards

    Haha nou dit heb ik hem meteen duidelijk gemaakt toen Spread genoodzaakt was Pov aan te vallen. Verder heb ik Maarten nooit geprobeerd te "manipuleren" wel een aantal keuzes voorgeschoteld. Ik heb hem destijds gevraagd bevestiging te zoeken naar de door hem ook ingenomen aannames dat Pit en...
  3. The Alcoholic Dream

    Einde Wereld Awards

    Speler awards Beste speler: Savior of the North, heeft van alle accounts op deze wereld gewoon het meest constant gepresteerd. De kritiek die sommige op dit account leveren is in mijn ogen ook zeer onterecht. Ondanks dat ze als account niet veel dorpen van Pit of Imago gepakt hebben aan hun...
  4. The Alcoholic Dream

    Einde Wereld Awards

    Haha wat een onzin zoals gewoonlijk weer. Maks de goudvis in z'n eigen wereldje. Ik kom helemaal niet "stoeffen" over het verdedigende succesje. Verder heb ik ook totaal niet geïrriteerd gereageerd via PM. En ik vind het ook niet erg dat je een massa gooit helemaal niet zelfs. Het kwam me deze...
  5. The Alcoholic Dream

    Einde Wereld Awards

    Hier kan je een account als Honey ook bijzetten die veel deff thuis liet. De eerste CF's die onstaan zijn was juist omdat zowat alle deff van TAD uitstond bij accounts zoals Oele maar ook jouw account en zelfs semper. Waarna we defensiever zijn gaan moeten spelen. Verder zijn der ook zat...
  6. The Alcoholic Dream

    W73: Challenge Guaranteed, or Not?

    Jij doet dat misschien maar een hoop andere ook niet. En een hersenloze 1c spam waar velen het hier over hebben kan je vrij snel doorhebben of je fake bent of niet. Daarbij vergeet je het tweede deel van het betoog dat dodgen niet perse veel tijd hoeft te kosten vooral in je achterland niet. En...
  7. The Alcoholic Dream

    W73: Challenge Guaranteed, or Not?

    Ten eerste zit er al een limitatie op hoeveel requests je kan maken dat zijn der 5 per seconde. Tabs openen kan je nooit meten dit is hetzelfde als een request. Buiten dat er genoeg alternatieven zijn voor 1c. Is het ook gewoon redelijk makkelijk fakes te onderscheiden van echte aanvallen...
  8. The Alcoholic Dream

    Top/Flop stammen

    Haha jaah ik probeerde alleen maar wat te stoken Kyle. Ik snap jullie keuze ook wel. Maar ook ben ik nog steeds wel van mening dat jullie volledig voor eigen gewin kiezen met soms enige tegenstrijdigheid. En dat daarbij eerder sterke uitspraken of standpunten totaal te niet gedaan worden. Met...
  9. The Alcoholic Dream

    Top/Flop stammen

    Ik ben ook wel zeer benieuwd hoe jij die selectieve moraliteit gaat beargumenteren :p Of welke gebeurtenissen, acties of feiten je bestempelt als excuus.
  10. The Alcoholic Dream

    Golden Awards

  11. The Alcoholic Dream

    Hoofdstuk 321: De grote "Wie heeft de wereld het meest verziekt awards".

    Owh jaah enige wat ik der mee wil aangeven is dat 100 niet een onrealsitisch aantal is. Helemaal omdat deze lijst nog gemaakt is voor de proxy oorlogen bij verschillende stammen. Dan is ook nog de vraag wat je een boost account noemt. Zou je bijvoorbeeld iedereen van Pov als een boost account...
  12. The Alcoholic Dream

    Hoofdstuk 321: De grote "Wie heeft de wereld het meest verziekt awards".

    Eerder deze wereld is al een poging gedaan :p Denk dat je de 100 wel kan aantikken hoor.
  13. The Alcoholic Dream

    Clustercontest W73

    Je kan ook normaal reageren op mensen die initiatief tonen. Foutje maakt iedereen. Kwal.
  14. The Alcoholic Dream

    Stelling van de dag

    Hahah wil best wel weer oude koeien uit de sloot halen. Maar der is niets samen geplanned geweest. Tussen beide partijen was der niet eens weet van de doelen die ze eventueel zouden aanvallen. Het enige wat bekend was dat er een massa zou komen vanuit Pov op Pit en ongeveer wanneer met de vraag...
  15. The Alcoholic Dream

    Stelling van de dag

    Dus de meningen waren niet verdeeld ten tijden van het besluit. En je bent vooraf nog door ons geïnformeerd over de aanval tijdens de gesprekken he..
Bovenaan