Recente inhoud door ThaLightOne

  1. ThaLightOne

    Once upon a time in Tides

    ????????????????
  2. ThaLightOne

    Oorlogstopic | Fix would change the planet

    Rene doe eens normaal of geen GS rondjes meer :redface:
  3. ThaLightOne

    Spotprenten

    Je BeNt GeWoOn KeIhArD wEgGeSpEeLd Ach geloof wat je wilt geloven lieverdje, ik weet wat er gebeurd is, niet zo triggered zijn. :) + als je dit als een prestatie ziet dan verklaard weer waarom jij dit geen flop massa vond. :)...
  4. ThaLightOne

    Spotprenten

    Ik ben gestabbed en daarna gestopt/defbunkertje gespeeld, wat is je punt? Edit: een flop massa aanzie ik als er geen paniek is in de stam waar de massa op aankomt, als er 0 dorpen worden gepakt(dit kan ook door het geweldige def werk zijn natuurlijk), als de edels 2 minuten na de clears komen...
  5. ThaLightOne

    Spotprenten

    Ach nu kunnen ze iig niet meer janken over onze OD stats, thanks voor de boost. :)
  6. ThaLightOne

    Spotprenten

    Dus je vergelijkt het doodlopen van 20 clears met het falen van een complete massa? Yikes.
  7. ThaLightOne

    Praathoek

    Jij ook
  8. ThaLightOne

    Het grote complimententopic

    NEE JIJ!
  9. ThaLightOne

    Het grote complimententopic

    Agreed.
  10. ThaLightOne

    Het grote complimententopic

    Moraal is toch leuk? :redface:
  11. ThaLightOne

    Het grote complimententopic

    Leuk toch, je bent iemand aan het aanvallen en ineens kan dat niet meer. :D Zou toch een regel moeten zijn dat als je iemand al aan het aanvallen bent die 20:1 regel niet ineens de boel verneukt...
  12. ThaLightOne

    Golden Awards

    *mark>papa Wess
  13. ThaLightOne

    Golden Awards

    Niemand mag me beertje noemen behalve @Coruscant Toch bedankt!
  14. ThaLightOne

    Golden Awards

    Ach blij dat jullie zo naar ons kijken, teken dat we goed bezig zijn. :)
  15. ThaLightOne

    Golden Awards

    Ik hoorde dat er twee Sebassen op het account speelden, kan je even zeggen welke de grootste runner was?
Bovenaan