Recente inhoud door Stalov

1. Stalov

[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

oke simp
  2. Stalov

simp
  3. Stalov

als ik laila zie reageren springt dat liedje van Mark Knopfler en Eric Clapton meteen in mijn hoofd laila, you've got me on my knees. laila, I'm begging, darling please. laila, darling won't you ease my worried mind.
  4. Stalov

waarom zit je hier dan de hele tijd de platgetrapte calimero uit te hangen ?
  5. Stalov

wat heb jij toch een triestig pijnlijk leven zeg christelijke theologen zijn er verbaasd over en moraalfilosofen weten niet wat ze zien
  6. Stalov

WvW Verledens

ik heb geen verleden in WvW maar wel een oorlogsverleden in de Balkan
  7. Stalov

Richtlijnen: Verhaal-Regels-Rollen WvW

Richtlijn: mensen die het equivalent zijn van het gekke kattenwijf die de buurtbarbeque komt verstoren effe pauze geven van WvW potjes kunnen we daar iets mee doen ? Ik als oudere op dit forum mag toch wel mijn stem hebben van tijd tot tijd
  8. Stalov

dat permanent gedragen als een aangeslagen incontinent kind van 15 frustreert overigens. Doe gewoon niet meer mee met WvW als dat al zo emotioneel en mentaal uitdagend is.
  9. Stalov

misschien moeten mensen je int vervolg meteen winnaar van het spel maken, als je toch zo slecht tegen je verlies kunt. Ieder potje ist zelfde liedje met jou blijkbaar, een aflevering van Decibel en de Pestkoppen. Mag wel eens gedaan zijn met dat "Ach mij!" gedoe constant. Normaal worden mensen...
  10. Stalov

ik hoor mensen zeggen dat famdecibel een eerlijke oprechte vrouw is ? Niets is verder van de waarheid dan deze uitspraak. pertinent onwaar en zelfs kwaadaardig misleidend. famdecibel werd in 2008 nog terechtgesteld wegens fraude en belastingontduiking. als dat nog niet erg genoeg was...
  11. Stalov

Heengaan van een vriend

lag samen int ziekenhuis met tankerteuntje
  12. Stalov

Het wat ga je eten topic ^^

kga jou mama ete eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
  13. Stalov

Heengaan van een vriend

op messenger negeert hij mij tis echt een kwal
  14. Stalov

Nonkel Jos VERSUS JokersBrain

toch wel uniek om te zien hoe een dorpenuitbouwsimulatorspel met graphics van 1997 een gans gezin kan beïnvloeden in zijn levenskeuzes.