Recente inhoud door Sseg

1. Sseg

Next level backstab

Omdat het een hele mooie pm is van Shaolin, die ermee eigenlijk zegt: een dikke stab maar alles voor de winst. Dus mensen hoeven geen normen met die stam te houden dat is duidelijk
  2. Sseg

Praathoek #25

Dit is dus onzin, hetgene wat ik wegwuifde waren claims over boosten, en werd er maar 'bewijs' geleverd voor 1 dorp. Een gratis dorp is niet per definitie een boost zoals ik al eerder aangaf, en wat ook mooi verwoord in de post van jdevisser staat.
  3. Sseg

Praathoek #25

Ik wil het best voor je terugrekenen maar dat lijkt me moeite voor zo'n detail. Ik heb dat toendertijd gedaan en we kwamen op 21 accounts uit. Je kan op mijn woord geloven, of je kan het terugzoeken in het archief whatever. Maar was in ieder geval niet normaal Vooralsnog lijkt er sprake van...
  4. Sseg

Praathoek #25

Ik weet niet welke situaties je probeert te vergelijken, maar overal waar jij gaat volgen boosts. Dat was CL21 al zo in de Premade van Pimsie waar jullie met 10+ accounts ofzo begonnen hoorde ik van Peter. En over de rest van de wereld verloop hoef ik denk ik niet mijn mond open te trekken? Want...
  5. Sseg

Praathoek #25

Juh dat komt vast door dat ene dorpje
  6. Sseg

Praathoek #25

Ik ook niet, maar ik vroeg gewoon af waar die claims over boosten vandaan kwamen, want zelfs nu heb ik technisch gezien maar 1 boost gezien. En dat vind ik nog aan de karige kant (gelukkig maar). Mja gratis dorpen is niet per definitie hetzelfde als boosten. Als het dankzij normaal...
  7. Sseg

Praathoek #25

Dankzij die os-regel is dat niet zo heel gek. Maar ik snap je punt, maar er is (gedeeltelijk) een uitleg gekomen, en vooralsnog kan je over die andere accounts alleen maar speculeren. Dan nog, een classic met 21 accounts spelen terwijl je een ledenlimiet van 5 hebt is gewoon ontzettend zielig...
  8. Sseg

Praathoek #25

Ik speel niet, maar ik heb ook een uitleg/bewijzen gezien dat o.a. Darkhaico slechts de stam is gejoined om een aanval van een andere stam af te slaan. Waarbij er dus niet is geboost. Waarbij we dus ook niet zomaar er vanuit kunnen gaan dat die Mikeboy erbij hoorde want die darkhaico was dus ook...
  9. Sseg

Praathoek #25

De grap alleen is, dat dit dus geen interns/boosts zijn. Ik geloof dat Tijndijk ook een pm heeft ontvangen met uitleg en bewijzen daarvan. Had hem gesierd als hij dat ook nog had gepost.
  10. Sseg

Praathoek #25

Nouja vind het wel komisch dat het inmiddels de zoveelste is die iets roept over boosts, maar ik heb nog steeds geen voorbeeld gezien lmao.
  11. Sseg

Next level backstab

Het gaat niet om het solo zijn of niet van nicksimon. Het gaat erom dat ze binnen luttele seconden na hun leave gelijk hun (ex) stamgenoot gingen aanvallen. Er had hier gewoon veel netter gehandeld moeten worden, dwz nicksimon (en co) hadden minstens een dag moeten wachten met het aanvallen van...
  12. Sseg

Next level backstab

Die pm gesprekken van Nonsense en Nicksimon lijkt van 11 uur smorgens, de dag van de aanval. Daarin staat dat nicksimon al weet heeft van de 'oorlog' dus dan lijkt me over en weer aanvallen daar een logisch gevolg van. Als Nicksimon niet mee eens was met de aanvallen op jou, dan had hij op dat...
  13. Sseg

Feedback nieuwe scriptregels

Dat waren wel veelal scripts die nu min of meer (beter) zijn geïmplementeerd in het spel.
  14. Sseg

Feedback nieuwe scriptregels

Mis vooral de reflectie naar andere community's had gehoopt dat twteam.nl daar zelf wel mee zou komen omdat die daar wat makkelijker overzicht voor kunnen hebben. Maar hoe weerhouden de .net regels zich tot onze? Zijn er scripts daar die hier verboden zijn en vice versa? Op welke punten en...
  15. Sseg

Next level backstab

Wat een comeback lol. Dit is natuurlijk totaal geen excuus om 1 min na het leaven aan te vallen. Uit die pms, die een halve dag voor de aanval zijn gezonden blijkt dat hij wel op de hoogte is van de oorlog. Als hij het er zo niet mee eens was had hij dan en daar moeten leaven. Dit is gewoon een...