De nieuwste activiteit van Sseg

• Sseg
    Sseg reageerde op het bericht van Exotic in het topic Spotprenten met Leuk Leuk.
  • Sseg
    Sseg reageerde op topic Next level backstab.
    Omdat het een hele mooie pm is van Shaolin, die ermee eigenlijk zegt: een dikke stab maar alles voor de winst. Dus mensen hoeven geen...
  • Sseg
    Sseg reageerde op het bericht van The Immortal Game in het topic Praathoek #25 met Leuk Leuk.
    Want zo begon het gesprek al direct leuk te verlopen. Als je zelf triggered reageert, op het AF een hoop gaat roepen, kan je ook niet...
  • Sseg
    Sseg reageerde op topic Praathoek #25.
    Dit is dus onzin, hetgene wat ik wegwuifde waren claims over boosten, en werd er maar 'bewijs' geleverd voor 1 dorp. Een gratis dorp is...
  • Sseg
    Ik wil het best voor je terugrekenen maar dat lijkt me moeite voor zo'n detail. Ik heb dat toendertijd gedaan en we kwamen op 21...
  • Sseg
    Sseg reageerde op het bericht van Sebastian Valmont in het topic Praathoek #25 met Leuk Leuk.
    Niet alle topaccounts boosten hoor. Maar het is jammer ja. Met boosts starten vind ik persoonlijk heel erg matig.
  • Sseg
    Ik weet niet welke situaties je probeert te vergelijken, maar overal waar jij gaat volgen boosts. Dat was CL21 al zo in de Premade van...
  • Sseg
    Juh dat komt vast door dat ene dorpje
  • Sseg
    Ik ook niet, maar ik vroeg gewoon af waar die claims over boosten vandaan kwamen, want zelfs nu heb ik technisch gezien maar 1 boost...
  • Sseg
    Dankzij die os-regel is dat niet zo heel gek. Maar ik snap je punt, maar er is (gedeeltelijk) een uitleg gekomen, en vooralsnog kan je...
  • Sseg
    Ik speel niet, maar ik heb ook een uitleg/bewijzen gezien dat o.a. Darkhaico slechts de stam is gejoined om een aanval van een andere...
  • Sseg
    De grap alleen is, dat dit dus geen interns/boosts zijn. Ik geloof dat Tijndijk ook een pm heeft ontvangen met uitleg en bewijzen...
  • Sseg
    Nouja vind het wel komisch dat het inmiddels de zoveelste is die iets roept over boosts, maar ik heb nog steeds geen voorbeeld gezien lmao.
  • Sseg
    Het gaat niet om het solo zijn of niet van nicksimon. Het gaat erom dat ze binnen luttele seconden na hun leave gelijk hun (ex)...
  • Sseg
    Die pm gesprekken van Nonsense en Nicksimon lijkt van 11 uur smorgens, de dag van de aanval. Daarin staat dat nicksimon al weet heeft...