Recente inhoud door Smokin Aces

  1. Smokin Aces

    SeTi

    Hoi, sorry voor het late antwoord, ik dacht niet dat er nog iemand ging op reageren. Ik vind die wel super vet! Ik stuur je berichtje voor de details! :)
  2. Smokin Aces

    SeTi

    De tekst kan ik er later zelf bijzetten, is niet nu onmiddelijk voor TW specifiek maar wel de bedoeling voor later. Ja klopt, ik kan gerust even op een wereld starten, wat PP op zetten en overzetten.
  3. Smokin Aces

    SeTi

    Fantastisch ! :like:
  4. Smokin Aces

    SeTi

    1. De tekst: Er hoeft geen tekst op te staan. 2. Kleurencombinatie(s) Maakt niet veel uit. 3. Thema: Ruimte (Space), Cyber, Mysterieus, Sterren, Planeten, etc. 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Geen 5. Deadline: Liefst zo spoedig mogelijk natuurlijk 6. Prijs/gift: 300pp, ik heb wel geen TW account...
  5. Smokin Aces

    Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

    Haha, ik heb je paar dingen uitgelegd, als jij niet gaat loggen, dan kan je niet leren lijkt het me. Schande acc? Ik denk dat het 1 van de enige accs was waar er aanvallen op afgeweerd werden, ps ik ben me afspraak nagekomen zodra uni rush kwam dat ik acc op de wiss ging zetten, je kan veel over...
  6. Smokin Aces

    Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

    Beetje teleurstellend... Ik heb de wereld zo goed als solo gedaan, en als je de 'laatste' maand met me speelde, waarom logde je dan nooit? Btw het is Smokin Aces not Smoking Aces. Jammer dat mensen acc in hun handtekening zetten en er geen fuck bewezen hebben, of nooit wat uitvoerden, ik kruip...
  7. Smokin Aces

    Einde vd wereld awards

    Ik wil even de mensen bedanken, waarvan ik in het lijstje sta. Ik probeerde fresh altijd te motiveren als we 1 stap in de goeie richting gingen, 1a 2 weken later waren het altijd 2a3 stappen terug, wat ik zeer jammer vind, mijn motivatie was gewoon op, motr is de terechte winnaar, er zat niet...
  8. Smokin Aces

    Einde vd wereld awards

    Lijstjes zijn wat eendradig, ik zal ook wel nog 1tje maken als ik tijd heb :)
  9. Smokin Aces

    Stelling van de dag

    Hoezo splitsen? Smokin staat op de wiss
  10. Smokin Aces

    Praathoek

    Ik was er tegen in eerste instantie, maar ik werd inactief ik trok het me eigenlijk totaal niet aan ik heb 2 of 3 dagen nietmeer gelogd, maar acc gaat vanaf nu op delete Motr ging sowieso deze wereld winnen thx voor de leuke strijd terechte winnaar
  11. Smokin Aces

    Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

    Zeg eens wat nuttigs dan, hoe oud ben je? 12?
  12. Smokin Aces

    Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

    Bedankt voor deze intelligente opmerking...
  13. Smokin Aces

    Praathoek

    Ja is zeker zonde,
  14. Smokin Aces

    Praathoek

    Ja ik denk het wel, geen activiteit. Ik zet het acc van smokin gewoon op de wiss, dit gaat nietmeer.
  15. Smokin Aces

    Spotprenten

    (Gisteren)
Bovenaan