Recente inhoud door smakelbadel

  1. Top/Flopstammen

    De wereld is nu mooi verdeeld. Komt er nu wat van ?
  2. Eind van de Wereld Awards

    Bedankt voor je nominatie ! groetjes x
  3. Spotprenten W79

    Als ik je een tip mag geven, HAAL JE MORAALBREKERS VAN HET FRONT WEG!
  4. Hoist The Colours High!

    Ben het niet vaak met Tom eens, maar hier slaagt hij de nagel op de kop!
  5. Hoist The Colours High!

    Ja behalve W78, die kon eens anders worden. Maar resultaat zal wss wel hetzelfde zijn
  6. Top/flopstammen

    Exact dit. Beetje zwak om zo eigenlijk de midgame over te slaan zonder maar ook echte tegenstand te krijgen.
  7. Hoist The Colours High!

    Het lijkt er idd op dat ze er zeer trots op zijn dat ze hun oude stammen met daarbij een heel leger aan slaafjes/interns en MB s gebruikt hebben om iedereen weg te knallen. Beter nog, jullie gaan beginnen spreken over jullie 'goede' ODA scores, enkel is het zeer makkelijk om zonder risico...
  8. Hoist The Colours High!

    Dus dan moeten we aannemen dat Wolves zowel deze mannen als met de mannen van K9 zullen samengaan. Lijkt me best wel veel ^^
  9. Hoist The Colours High!

    Beetje R2W dit! Maarja Wolves heeft dit ook gedaan. En zo gaan we weer naar een actie-reactie wereld :p
  10. Hoist The Colours High!

    Wat gaan jullie en Mauss dan nog verder doen in deze wereld ?
  11. Top/flopstammen

    Laatste keer dat Illy stamhopte is niet zo goed voor hen afgelopen (w78)
  12. Top/flopstammen

    Velen mensen zullen het account LoatuGoan beter kennen als narcistic illy. Nu ik hier achter ben lijkt me deze streek van hem iets classic illy na het al meegemaakt te hebben zowel op w74 als w78. Loatugoan flop! Pas op shou waar je mee in den boot stapt!
  13. Top/flopstammen

    Je reactie ingame is anders ook niet meteen de mooiste door vieze CF s te pakken door het internen van Kardissen... Maar goed terzijde, ben zelf niet helemaal op de hoogte van de situatie maar bedankt voor nuance van je vorige bericht
  14. Praathoek

    Dat is het beste! TW is eigenlijk echt nergens goed voor
  15. Top/Flopstammen

    Gebeurt er nog wat op deze wereld? Heb gezien dat EWS en Venari eindelijk wat front hebben
Bovenaan