Recente inhoud door slizz

  1. slizz

    Stelling van de Dag

    Dat er mindere kwalitatieve spelers op torenwerelden spelen is mijn observatie en mijn mening. Waarom spelers juist wél of niet een torenwereld spelen is mijn constatatie 'van horen zeggen' inderdaad. Wederom, leg me geen woorden in de mond. Je schijnt het inderdaad niet te weten. En ik heb...
  2. slizz

    Stelling van de Dag

    Uiteraard is het perceptie. Wij verschillen ook in aanpak al gaat het om de manier van aanvallen. We hebben vaak genoeg gebrainstormd over welke manier het effectiefst zal zijn onder de W69 instellingen. Ik was meer van een aanpak die constante druk betrof en jij was van mening dat gezamenlijk...
  3. slizz

    Stelling van de Dag

    Ik denk dat je mijn woorden verkeerd begrepen hebt. Jij probeerde te ontkrachten dat Ducktator nooit een deftige massa zou hebben gehad van Walk, terwijl dit wel degelijk zo is geweest. Vlak voor mijn stop hebben we dit gepoogd zoals ik al eerder aangaf. Hierbij vat ik dus op dat je impliceert...
  4. slizz

    Spotprenten

    En toch spelen op het beste account uit spread, ironisch:cool:
  5. slizz

    Stelling van de Dag

    Excuus, dit is mij ontgaan en heb dit ook niet kunnen opmaken uit @DUCKTATOR z'n post. Ik was van mening dat ducktator afstand nam van de situatie.
  6. slizz

    Stelling van de Dag

    Laat ik voorop stellen dat ik absoluut niet in de positie ben om iemand onderuit te halen of toe te spreken over z'n, in mijn ogen, misplaatste mening maar dat ik vooral wat duidelijk wil scheppen over zaken die niet objectief naar buiten zijn gekomen. Er is wel zeker gepoogd een serieuze massa...
  7. slizz

    Golden Awards

    Nice copy paste, yikes
  8. slizz

    Top/Flop stammen

    Zou jij mij eens een lijst kunnen verschaffen van die spelers die zich, in jouw optiek, profileren als anti-partij of anti-premade partij? Puur omdat er vanaf meerdere invalshoeken kritiek komt op diverse spelers uit de premade betekent dit nog niet dat de helft van het forum zich tegen de...
  9. slizz

    Top/flop spelers

    Wat probeer je dan in godsnaam te bereiken met je ongefundeerde opmerking? Zelf zeg je geen waarde te hechten aan de likes op een post maar ondertussen probeer je wel de inhoud of de 'goedheid' van mijn post onderuit te halen door bepaalde mensen die in jouw perceptie minder sterk posten te...
  10. slizz

    Top/flop spelers

    En wie zei dat het mij interesseert of mijn posts leuk bevonden worden of niet? Toch moest er zo nodig die opmerking geplaatst worden.. en waarom? Omdat diverse personen jou niet liggen en jouw visies en meningen niet delen. Integendeel tot sommigen interesseert het mij niet wat men vindt van...
  11. slizz

    Top/flop spelers

    Het feit dat jij het aantal en de herkomst van likes op een post als indicator neemt over de waarde ervan spreekt ook boekdelen.
  12. slizz

    Top/flop spelers

    Geen idee waarom je de urgentie hebt om een boekwerk te schrijven over een onderwerp die, wat mij betreft, al afgesloten is. Om je eigen vraag maar even te citeren: 'Hebben we daar nou allemaal tientallen uren aan typen en schrijven in gestoken?' En hoe weet je dit zo zeker? In je vorige post...
  13. slizz

    Top/flop spelers

    Net zoals er daarvoor selectief gereageert wordt? Bitch please..
  14. slizz

    Top/flop spelers

    En wanneer claujo die 5 spelers niet had willen meenemen? Dan was het waarschijnlijk anders afgelopen.. Volgens mij ging het gehele punt wat ik maakte over het principe die gewoon niet door de beugel kan. Maargoed, jullie erkennen je fout en jullie hypocrisie. Dan zal ik het hier ook verder bij...
  15. slizz

    Top/flop spelers

    Ik zie je nu meermaals aangeven dat er gepoogd wordt om de situatie als hetzelfde te schetsen. Volgens mij is dit aan de orde. In ieder geval niet vanuit mijn kant. Ik gaf enkel aan dat je niet raar moet opkijken dat men de situaties vergelijkt. Omdat er eigenlijk dezelfde actie wordt ondernomen...
Bovenaan