Recente inhoud door .sleepwell

1. .sleepwell

Praathoek

Open een topic met alle feitjes op rij en tag @The Minion erin en hij zal ervoor zorgen dat de gehele wereld een brief door de bus krijgt zodat deze speler een verdere toekomst kan vergeten op deze wereld.
  2. .sleepwell

Oneerlijke verhoudingen door pp gebruik.

Niet normaal idd, ligt niet in mijn continent om de beurs leeg te kopen
  3. .sleepwell

Stelling van de dag!!

Er valt wel degelijk te discussiëren of minder dan 100 poets per dag dood te noemen valt. Uit jouw reactie valt op te merken dat dit wel zo is. Echter vind je dat alles er meer dan 100 posts per dag zijn (W73) het weer teveel wordt. Dus over deze stelling die jij als feit presenteert kan wel...
  4. .sleepwell

Golden Awards

Maak er een spraakopname van
  5. .sleepwell

Praathoek

Het schandpaal is juist bedoelt om alles wat niet illegaal is toch publiekelijk af te wijzen. Buiten dat om, de wereld fora staan ook bekent als P&P-fora. Politiek & Propaganda. Daar hoort het aanvallen van spelers op hun speelwijze bij.
  6. .sleepwell

Praathoek

Niks toeval aan hoor, ze kennen elkaar IRL en boosten elkaar bewusr dus open maar een mooi topic Echter is hier niks illegaals aan.
  7. .sleepwell

Praathoek

Je markt hoeft maar lvl 1 te zijn om onbeperkt gs te kopen van de beurs. Om te verkopen heb je wel daadwerkelijk handelaren nodig.
  8. .sleepwell

Praathoek

Als die in mijn continent ligt is dat helemaal prima.
  9. .sleepwell

Golden Awards

Is goed, kort lijstje dan. Grootste blunder deze wereld: Maks een bouwsjabloon laten maken en deze niet controleren. Het instellen van filters was al moeilijk maar het vinkje uit klikken om 'Overtollige gebouwlevels afbreken' bleek onmogelijk. Het gevolg: een tiental dorpen die gedurende 3...
  10. .sleepwell

Top/flop spelers

We zitten nog nieteens op de 2 pagina's dus niet op de zaken vooruit lopen he. Maar wat ik wel mooi vind is dat 'het groter boost/intern-acc' van de start slechts op 3 dorpen intern uitkomt in de benadering van @Wow Who.
  11. .sleepwell

Stelling van de dag

Ik hoop van niet eigenlijk, zolang hij internt is onze vuurkracht maal 3
  12. .sleepwell

PP Event

De eerste 2 weken van een wereld zijn events niet actief om de start 'gebalanceerd' te houden.
  13. .sleepwell

Golden Awards

Timebot confirmed Wanneer krijgen wij een ban?
  14. .sleepwell

Spotprenten

Enkel een bijzin weggeknipt maar lijkt opeens behoorlijk van toepassing op jullie situatie :confused2:
  15. .sleepwell

Praattopic

Niks tegen CARA-pils idd