Recente inhoud door Slave To The Rhythm

1. Slave To The Rhythm

Top/Flopstammen

Daan = top
  2. Slave To The Rhythm

Top/Flopspelers

ATL rang 1 ODD FTW Ik hoop, dat als jullie Inev boosten, dat jullie ATL dan wel gewoon op rang 2 laten staan :)
  3. Slave To The Rhythm

Top/Flopspelers

Aha, dat had ik ook al verwacht. Omdat ik iets zeg wat je niet leuk vindt probeer je een weg te zoeken om mij te triggeren, of onzin te verkondigen op het AF. Het is toch een feit dat het mijn mening is, dat wij het meer dan Inev verdienen? Je mag het prima misplaatst vinden, vandaar ook de...
  4. Slave To The Rhythm

Golden Awards

Paarsetail is ook overal :o
  5. Slave To The Rhythm

Top/Flopspelers

Hahaha dat vind ik nog steeds te grappig
  6. Slave To The Rhythm

Top/Flopspelers

Triest, weet niet welke imago speler maar wij hebben elke massa weer volledig klaar gestaan voor cabbage, dagen vrij genomen voor de massa's en noem het maar op. Je contacten over de accounts waar ik op speel zijn beetje triestig merk ik al. Je bashes zijn compleet waardeloos en nietszeggend...
  7. Slave To The Rhythm

Top/Flopspelers

DOE NOU NIET JOH STEKELIG PLANTJE
  8. Slave To The Rhythm

Top/Flopspelers

Ik denk dat moam 1 van de stabielste accounts was van imago, idem voor ATL in Tyrant. Ik snap niet waarom je zo aan het bashen bent, je komt vrij gefrustreerd over Wat Laurens over het ATL team te zeggen heeft boeit me vrij weinig tbh.
  9. Slave To The Rhythm

Stelling van de dag

Volgens mij was het al duidelijk dat ik geen zin heb in een STELLING VORM KLOTE PAELLA SLIKKER
  10. Slave To The Rhythm

Top/Flopspelers

Mocht er een 1 v 1 bewerkstelligd kunnen worden dan wordt natuurlijk het account omgegooid, we zijn overigens full deff gegaan om te kunnen vlaggen farmen. Ik begrijp dat je geen 1 v 1 wil, maar wellicht zou je dan anders denken over het account dan wat je nu doet ;) De NAP van ATL is puur om...
  11. Slave To The Rhythm

Stelling van de dag

Wat vinden jullie eigenlijk van het veralgemenen van scripts en privé scripts tegen gaan? Nu ze toch lekker bezig zijn met meerdere scripts weghalen kunnen ze net zo goed door pakken lijkt me? Dan is er in ieder geval geen voordeel meer qua script gebruik, wat nu waarschijnlijk een nog grotere...
  12. Slave To The Rhythm

Top/Flopspelers

Een hele hoop tekst en veelal wat herhalingen van wat al eerder benoemd is. Ja er is vaak deff gegaan naar ATL omdat de meeste van de stam dachten dat wij target werden, dat is helaas maar 1 keer gebeurd. Je moet niet vergeten dat wij meer deff kregen omdat er veel accounts die incs kregen...
  13. Slave To The Rhythm

Top/Flopspelers

We hebben heel veel ODD recentelijk gekregen, komt er nog een troependump dan?
  14. Slave To The Rhythm

Top/Flopspelers

Zelf eens een awardje? Hoe is het toevallig een meme dat ATL het meer verdiend dan Inev? We hadben 100mio meer ODD voordat jullie begonnen te boosten bij Inev, boeit mij helemaal niks dat we 75% van de keren side/fake target waren. ODD is ODD. En ik probeer trouwens niks, ik zeg alleen dat wij...
  15. Slave To The Rhythm

Top/Flopspelers

Moet heel eerlijk zeggen dat mocht Inev de ODD award krijgen, iedereen toch weet dat het geboost is en helemaal geen fuck meer zegt. Of je het wil of niet, ATL staat op rang #1 ODD, rechtmatig in deze vorm. ATL > Inev :cool: