Recente inhoud door sky arragon

  1. sky arragon

    Wereld 83 - Stel je voor!

    Sick!
  2. sky arragon

    Wereld 83 - Stel je voor!

    Mind sharing hoeveel je eerst spendeerde? Je start was insane, die zal op zich ook veel PP gekost hebben. Maar goed, als je 100k PP haalt per wereld, dan zal je ROI ook wel meevallen ;)
  3. sky arragon

    Wereld 83 - Stel je voor!

    Triest dat 2-3 wereldjes PP farmen vooraf moet gaan om voor wereldwinst te gaan.
  4. sky arragon

    Wereld 83 - Stel je voor!

    Ik zie al waarom je naam een belletje doet rinkelen, op W68 stond ik tegenover jouw account! ;)
  5. sky arragon

    Wereld 83 - Stel je voor!

    Zal W30 of W42 geweest zijn, maar weet er het fijne allemaal niet meer van :(
  6. sky arragon

    Wereld 83 - Stel je voor!

    Afgezien van het feit dat ik akkoord ben met wat je schrijft, jouw naam doet heel hard een belletje rinkelen! Ik denk dat we tegenover elkaar ooit stonden!
  7. sky arragon

    Wereld 83 - Stel je voor!

    Ik weet niet of ik het triest voor het spel moet vinden of net respect moet hebben dat een premade stam na dag één de ranking 1-8 bekleed? Wat doen jullie dan? 8 teams die klokje rond de marktplaats aan het refreshen zijn? Trying to get some insight in the current meta.
  8. sky arragon

    Wereld 83 - Stel je voor!

    Merci merci! Ben wat random opdrachten aan het aanklikken voor de moment :D
  9. sky arragon

    Wereld 83 - Stel je voor!

    Een vriendelijke meneer die de META voor het starten even kan toelichten met een beperkt aantal PP punten? Groeten van een washed up TW-speler
  10. sky arragon

    Praattopic

    Yikes! Time flies!
  11. sky arragon

    Contest

    Presenteer je allereerste wereld!
  12. sky arragon

    Top & Flopspelers

    Voel jullie dan maar zeker niet aangesproken hoor TW-spelers :)
  13. sky arragon

    Top & Flopspelers

    Ik denk dat de huidige top 10 de beurs 24/7 aan het leegroven is aan een 1:16 verhouding met een doosje kleenex in de buurt voor wanneer de drop valt :)
  14. sky arragon

    Spotprentjes

    Oh man, ik hoop dat hij het AF een beetje volgt :D Zal zich wel aangesproken voelen.
  15. sky arragon

    Einde wereld awards W68

    He KaN jE daT onDErbOuWeN o_O
Bovenaan