Recente inhoud door Sjaakmans Return

  1. Praattopic

    Tegenwoordig mag je blijkbaar al niet eens meer een inactieve speler overnemen als ie lid is geweest van je stam krijg ik net te horen in de support. Dat is toch bizar..
  2. Praattopic

    oneindig munten met grote oorlogsbuit uit dat evenement. Wat een klasse Duckje
  3. Praattopic

    Barbs edelen gadverdamme
  4. Premium Beurs

    waarom maken ze dan niet gewoon een soort pakhuis waar je gs kan kopen als je toch alleen maar geld wil verdienen en geen skill wil zien.
  5. Premium Beurs

    Topverkoper (Goud - Level 4) Verhandel 1.000 keer grondstoffen op de marktplaats. Wat een ultra kneuzen
  6. Premium Beurs

    Next level triest eigenlijk. Sinds wanneer heb je dat dan? Komt het spel niet ten goede lijkt mij.
  7. Premium Beurs

    ik sta momenteel 12e. Maar ik weet niet wat er op die premium beurs te vinden moet zijn hoor. Elke keer als ik kijk zie ik 10 gs van elk staan. Kopen mensen dat massaal ook op ofzo? Ik zie overal om mij heen bij prestaties staan dat ze honderden keren hebben gehandeld op de markt? ?
  8. Praattopic

    Ik heb die gasten van bouwtijden halveren nog op facebook. Ik ga die eens contacten om te kijken of ze nog zin hebben.
  9. Praattopic

    Ja geen idee. Tribalwars is een stuk kleiner geworden zie ik..
  10. Praattopic

    Oudgedienden van W36 die gaan spelen?
Bovenaan