Recente inhoud door Sjaak007

  1. Discussietopic - Nieuw community management

    Heb wel degelijk gevallen waar dit 3 dagen is. En duckje deed het best aardig, maar hij was even goed vaag. Jullie rekenen hier een nieuw team af op 2 weken tijd? Duckje kon na zoveel jaren nog niet deftig meedelen wat boosten was en wat niet. Enige wat ik eigenijk wil zeggen, geef die nieuwe...
  2. Discussietopic - Nieuw community management

    Oude team was het ook wachten op supports. Om nog maar te zwijgen van de ‘boostregels’ die elke keer anders werden aangepakt. Was ook niet correct.
  3. Discussietopic - Nieuw community management

    Heb je al goodbye my lover gezongen voor Duckje??? Janker
  4. Afscheid als (Speed)-Moderator

    Bedankt voor de leuke rondes, held!
  5. Spotprenten

    Oei
  6. Speedronde #6000 - Special ronde (29.05 19:00-12.06 19:00)

    Kansloze ronde, innosmurf logde in op King Louis en liep al onze troops dood. Arme stakker die inno…
  7. Wereldwinst

    Bij mijn weten ligt acc king louis nog gewoon te chillen zoals dervoor? Of kijk ik fout
  8. Control Chaos!

    Ik heb bewijs gezien van Heer Pearl. Trouwens is die stef al gaan lopen?
  9. Control Chaos!

    Hey kipje, heb het al van vele gehoord. Ook al screens gezien van andere. Maar geen stress, kleine 100 clears met katas onderweg naar grote stef
  10. ELMO

    Zoals ik al zei, er was toch nog niet beslist over wel dan niet een nap. Die is tot stand gekomen vlak nadat ragnar vroeg voor ons aan te vallen. En bg’s met alle grote stammen? Enkel die nap met de polen ja, wat stamleden afsluiten met andere spelers is eigen keuze. Of die focus op elmo een...
  11. ELMO

    Haha tuurlijk
  12. ELMO

    Nee dat is niet gezegd geweest via PM, maar jullie beweren toch dat iedereen weet dat de polen kata’n dus wist ge even goed dat als ze ons aanvielen dat met kata’s zou zijn.
  13. ELMO

    Ik vind het gewoon hypocriet dat jullie ons verwijten dat we een nap hebben met die polen, dat terwijl jullie voor hetzelfde gingen en zelfs pushen voor ons aan te vallen (met kata’s).
  14. ELMO

    Aangezien iedereen op vikings commentaar heeft betreft de NAP met de polen.. Even rechtzetten dat die enkel tot stand gekomen is NADAT elmo een samenwerking vroeg met de polen. Straffe is, zelf commentaar geven dat er een vreemde taal gesproken wordt, maar de polen wel in het pools aanspreken...
  15. Wat een spel

    Raven heeft zelfs een dorpenuitbouwstam, DU.MB ja man
Bovenaan