Recente inhoud door Sirtoby

  1. Feedbacktopic: Update aan vlaggenfarmen

    Als er echt een limit moet komen dan is dit de beste implementatie denk ik. Maar ik weet niet eens of dit mogelijk is voor jullie om te berekenen/bij te houden. Variabelen die bij gehouden moeten worden om het systeem werkend te maken - Limiet -> Max aantal vlaggen dat er gefarmd kan worden...
  2. Spotprenten topic

    And another one
  3. Spotprenten topic

  4. Stats Simpele troepenteller

    Beetje laat, maar vrij zeker dat hier een bug in zit. Je telt troepen die thuis staan dubbel.
  5. Discussie topic 'boosten'

    Het is niet 75% van de punten, je plaats het beeld niet in perspectief. Laten we zeggen, je behoudt hoofddorp, en voor elke 4 die je overneemt behoud je er 1. Dan heb je 3 dorpen voor jezelf na het edelen van 9. Dus sta je "66%" af van je punten. Dat hoofddorp heeft 2 keer het punten als 1 dorp...
  6. Praattopic

    Discord servers van de stammen zelf ;)
  7. Praattopic

    De meest interresante gesprekken worden helaas niet op het forum gevoerd, allemaal via pm's/discord.
  8. Top/flopstammen

    De vv die we gehad hebben van OF was alleen maar als we die ook echt nodig hadden ivm met activiteit. De meeste accounts binnen xmas werden elk door 1 persoon bemand en niet door een team. Ook hadden we geen floaters of standard vv'ers zoals de meeste accounts hebben, dus als er vv werd...
  9. Feedbacktopic: Pushen & TribalWars.nl

    Ik zat te denken om fusies tegen te gaan opsommingen werelden kan je zeggen: - Geen aanvallen/overnames binnen de stam - Je kan pas ondersteuning sturen en ontvangen na 5 dagen lid te zijn van de stam. - Als je lid bent van een stam voor X maanden (bijvoorbeeld 1 of 2) dan kan je de stam niet...
  10. Golden Awards

    @Slave To The Rhythm Als je zo graag lijstjes wilt, kan je ook je eigen maken :)
  11. Golden Awards

    Ik ben al ff op deze wereld, maar ik zou niet zeggen dat ik elke speler en elke stam goed ken. Dus ik zal ook dingen weg laten als ik er geen weet voor die "Award"
  12. Top/flopstammen

    Antiek heeft inderdaad een beetje zwaar in de rim.
Bovenaan