Recente inhoud door Single Malt

1. Single Malt

Forum account bericht - wat is dit?

Waarom is die S nou weer in hoofdletter? Dan was Smokey Eyes nog beter
  2. Single Malt

[Oorlogstopic] ''Het gras is altijd groener bij de buren''

Nja als je wat oogst komen wij het wel even maaien.
  3. Single Malt

Einde in zicht dus GoPro gooit een fuck it? Met kataboost en al. Smerig, wat een slechte verliezers zijn jullie zeg.
  4. Single Malt

Einde wereld awards W68

OKE SORRY HOOR. Ben je gatachterlijk ofzo met je kut belgentaal. Ja ik ben geleerd, ik heb het echter niet. Ik heb je gereport voor slecht taalgebruik. Doei
  5. Single Malt

Einde wereld awards W68

Wil je je grote smerige bek houden zwartjoekel
  6. Single Malt

Einde wereld awards W68

Mooie lijst @Roald97 . Oprecht en transparant. Dat ik te weinig credits heb gekregen is daarentegen wellicht wat overdreven, of ik trek het me niet zoveel aan. Dat we de wereld winnen en dat Colla toch in elk lijstje in dit topic staat doen mij meer dan voldoende denken dat ik genoeg credits krijg.
  7. Single Malt

Met welke 10

Ik was 12 oid toentertijd dus moet bekennen dat enkel Amokro me nog iets doet heugen. Weet dat het een leuke tijd was, maar ben een hoop herinneringen kwijt. Had het meest contact met Jelle en Ruben verder gezien we samen vanuit tilde kwamen. Doch iets wat me altijd zal bijblijven is hoe ze stuk...
  8. Single Malt

Beide Je vergeet dat ik de stam ophef een dag voor het behalen van de overwinningsvoorwaarde waardoor we weer een half jaar punten mogen harken en de halve stam op delete gaat.
  9. Single Malt

Feedback: Tribelock normale wereld

Yeet, een nieuwe BMW voor 30k, dan ligt de fout echt bij de koper om daar vertrouwen in te hebben.
  10. Single Malt

The Wanker of Tribalwars

Ik heb mezelf overschat inderdaad :eek:
  11. Single Malt

Stelling van de dag

Is dat niet wat iedereen hier doet?
  12. Single Malt

Met welke 10

Met die 8 heb je meer dan zat kaliber om de wereld te winnen tho :eek: Thanks @Project 1 en @The Minion <3
  13. Single Malt

The Wanker of Tribalwars

Sad but true
  14. Single Malt

The Wanker of Tribalwars

@underground tacticz. Ik lobby wel wat stemmen voor je, ben ik goed in ;)
  15. Single Malt

Einde wereld awards W68

Ok boomer