Recente inhoud door Sin With A Grin.

  1. Sin With A Grin.

    De Vuile Was van Continent 45

    Jullie begrijpen totaal niet de strekking van mijn verhaal. Kom hier niet schreeuwen dat je fair-play hoog hebt zitten, want dat hebben jullie niet. Dat staat los van wat Support doet met jullie aanvragen. Jullie zijn niet meer dan een hypocriete bende in Bambi.
  2. Sin With A Grin.

    De Vuile Was van Continent 45

    Dit neemt niet weg dat je voor 90% uit intern bestaat, wat mijn hele punt is flapdrol. Telkens schreeuwen over fair-play en dan is dit jullie manier van spelen haha, sneue ventjes.
  3. Sin With A Grin.

    Rate the player

    Beetje grijs gebied nu denk ik...
  4. Sin With A Grin.

    De Vuile Was van Continent 45

    @Son of Zeus en je gaat gewoon vrolijk door! Ga je nog eens reageren of hoe zit het? Je bestaat op één dorp na volledig uit interns van stamgenoten...
  5. Sin With A Grin.

    De Vuile Was van Continent 45

    Hier nog een paar mooie voorbeeldjes. @Son of Zeus @Drizzy ; jullie moeten je echt de ogen uit de kop schamen aangezien jullie eerst zo hoog van de toren liepen te blazen over fair-play dit dat.
  6. Sin With A Grin.

    [Profiel] Blue-Eyes White Dragon

    Wist wel dat je een vrouwtje was!
  7. Sin With A Grin.

    [Profiel] Blue-Eyes White Dragon

    Juist met het vrouwtje heel kieskeurig geweest. Koken dat ze kan!
  8. Sin With A Grin.

    [Profiel] Blue-Eyes White Dragon

    Voor een andere naam gegaan. Wel nog steeds noob, absoluut.
  9. Sin With A Grin.

    [Profiel] Blue-Eyes White Dragon

    Tof plaatje! Alleen is dit Blue-Eyes Ultimate Dragon en niet Blue-Eyes White Dragon haha :oops::p
  10. Sin With A Grin.

    Stelling van de dag

    Persoonlijk denk ik dat het een mix is van wat Kerouac en Roald97 aangeven, waarbij ze beiden belangrijke onderdelen benoemen. De leidingstijl hangt veel af van hoe actief en zelfstandig accounts zijn en wat voor personen erop spelen qua persoonlijkheid. W79, W84 en W90 waren het gros van de...
  11. Sin With A Grin.

    [Profiel] Blue-Eyes White Dragon

    Op zich tof plaatje, maar niet Blue-Eyes helaas haha.
  12. Sin With A Grin.

    [Profiel] Blue-Eyes White Dragon

    Heb je privé al gesproken; ik ben erg blij! Nogmaals dank!
  13. Sin With A Grin.

    [Profiel] Blue-Eyes White Dragon

    Jup, maar die ben ik dus kwijt... o_O
  14. Sin With A Grin.

    [Profiel] Blue-Eyes White Dragon

    Ik zoek een plaatje voor ons account om toch maar weer eens deze nostalgische naam te gaan gebruiken. Hopelijk zijn er nog wat designers die wat willen proberen :) De tekst: Blue-Eyes White Dragon Kleurencombinatie(s): cyaan, wit, zwart Thema: Blue-Eyes White Dragon Plaatje(s) om te gebruiken...
  15. Sin With A Grin.

    Heel misschien, héél misschien, speel ik weer op W96... :eek: o_O

    Heel misschien, héél misschien, speel ik weer op W96... :eek: o_O
Bovenaan