Recente inhoud door simeco

1. simeco

[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Buurman speciaal als tegen prestatie
  2. simeco

Praathoek Classic 23

Wat een onvergeeflijke blunder inderdaad
  3. simeco

Praattopic

WAK
  4. simeco

[Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

als jij vandaag niet nog bewijs stuurt over jouw lammeren kom jij vanboven op m'n lijst
  5. simeco

er is nog een scenario waarin de echte speeder daarmee wil wachten tot na de infectie maar goed zolang er geen tegenclaim komt ga ik er ook niet verder naar kijken
  6. simeco

prima dagje met andere woorden straks nog eens de dag herlezen om te kijken of ik er wat uit op kan maken
  7. simeco

godver had hierover gelezen lekker :biggrin: :biggrin:
  8. simeco

met andere woorden tis de perfecte fake claim?
  9. simeco

dit met half verdwijnen en in halve feiten spreken doet me echt wel denken aan een ultiem reddingsoffensief zou zomaar infectiewolf kunnen zijn? speeder jokersbrain
  10. simeco

@JokersBrain op wie staat jouw stem nu?
  11. simeco

claimen mag @miketijger en @nonkel jos jullie noemen me beiden kunnen jullie even iets specifieker zijn waarom jullie me verdacht vinden?
  12. simeco

wat een chaos dit speeder hangt halve gare uit nu maar dat heb ik hem eerder zien doen, maar Jokersbrain zorgt nu ook voor de nodige verwarring door halve claim en niet antwoorden op specifieke vragen. Een van de twee is maw volgens mij zeker slechtje wie weet zelfs beiden?
  13. simeco

[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

ik ben wel benieuwd naar die lammeren. Stuur foto dan stuur ik foto van mijn kuikens!
  14. simeco

zoals gezegd was ik gisteren de hele namiddag tot 22U weg wegens privéredenen. Verder beetje lauwe verdenkingen ik had er meer bij gedacht maar goed. dat stukje over time is een zeer goed punt. Verder speelt hij beetje als een kip zonder kop en heb ik hem nog maar weinig onderbouwde...
  15. simeco

[Inschrijftopic] Zevendagelijkse begaafdheidsondervraging

ik stel vragen die peilen naar jouw algemene kennis en jij geeft er antwoord op?