Recente inhoud door .Sick Individuals

1. .Sick Individuals

Eind van de Wereld Awards

Mien legend
  2. .Sick Individuals

Top/flopstammen

Zal vast een toppertje zijn
  3. .Sick Individuals

Hoist The Colours High!

Jij snapt hem!
  4. .Sick Individuals

Golden Awards - w79

Ja ik heb zoveel stamgenoten gehad in al die tijd dat ik tw speel, onthoud niet iedereen :P Ja die nerd is druk met studeren, wanneer hij het rustiger heeft komt hij hopelijk terug.
  5. .Sick Individuals

Golden Awards - w79

Dat kan, wie ben jij eigenlijk als ik vragen mag?
  6. .Sick Individuals

Golden Awards - w79

Ik ben Timo
  7. .Sick Individuals

Golden Awards - w79

Het klopt dat het wisselt per wereld, het team bestaat nu uit Joeri, Damien, Henriko en ik. Normaal gesproken speelt Pepijn ook op AoD maar die heeft het atm druk in rl. In de basis zijn Pepijn en ik de degene die samen spelen en daaromheen verschilt het kwa spelers per wereld. Mooi lijstje PJ!
  8. .Sick Individuals

Hoist The Colours High!

Behalve de harde kern :cool:
  9. .Sick Individuals

Hoist The Colours High!

Met kwantiteit kan je een hoop bereiken, ze hadden al snel 10 leden die hoog in de ranking stonden logisch dat wij aan deze kant van de wereld dan toch ook gaan kijken ?
  10. .Sick Individuals

Hoist The Colours High!

Het was niet de bedoeling om bombarie te maken maar om wat leven in de brouwerij te brengen hiero dat is wel gelukt volgens mij. Kijk dat wij goed kijken naar de kaart en daaruit een stam vormen dat kunnen andere toch ook doen? en zoals eerder ook wel 20x is gezegd is dat in de tijd van het idee...
  11. .Sick Individuals

Hoist The Colours High!

Nee deze stam is een bedenksel van aod en haantje en we zijn gewoon gaan kijken welke accounts het beste lagen om een stam te maken.
  12. .Sick Individuals

Hoist The Colours High!

Mee eens dat flopboy bij ze past #210%
  13. .Sick Individuals

Hoist The Colours High!

Ik geef je een compliment en het is nog niet goed..
  14. .Sick Individuals

Hoist The Colours High!

Nou het mysterie is ontrafelt, goed bezig.
  15. .Sick Individuals

Hoist The Colours High!

Oke dus je kan niet fatsoenlijk uitleggen wat nou je probleem is ? Je zegt zelf dat je dit al een maand zag aankomen, denk dat elke incapabele bezem dit zag aankomen.
Bovenaan