Recente inhoud door shiva

1. shiva

Top/Flop Spelers

Olivier, ik ben de enige die ooit op shiva heeft gespeeld. Spelen jij en dona deze classic? Ik hoopte wat meer spelers van w1 tegen te komen...
  2. shiva

Top/Flop stammen

Die ODO van mij stond wel degelijk bij Marter. Er is me zowel door Marter als door Class een bg/nap aangeboden. Ik heb ervoor gekozen met Marter samen te werken omdat ik hem hier met zijn ligging als underdog zie. Hij heeft veel front met vit en binnen enkele dagen/weken gaat hij front hebben...
  3. shiva

Overgebleven spelers in W1.

Ik heb nooit graag op een account van 10.000.000+ gespeeld, laat staan dat er nog een 0 zou bijkomen... Donatello, adelien, red destroyer, daeron, mr x en watcher21 zijn er nog. Vooral met de eerste drie heb ik leuke tijden meegemaakt! :D Met robbeke ben ik niet zeker dat we nog samen in een...
  4. shiva

Overgebleven spelers in W1.

Na ruim 4 jaar gestopt zijn er nog 7 oud stamleden bij. Succes!!
  5. shiva

Awards

Goed gewerkt team gotter! Als je nu nog een dorpje zou edelen diezelfde dag was het helemaal geslaagd :rolleyes:
  6. shiva

Sweet 16 VS Classy ODA

Re: Sweet 16 VS Classy Bedankt om nu alvast te verwittigen :) .ourway heeft nu nog 5u om iets voor zijn trein te timen. En er staat maar 1 defdorp meer, zal dus wel niet zoveel moeite zijn met muur op 0.
  7. shiva

Sweet 16 VS Classy ODA

Re: Sweet 16 VS Classy Geef even je vv, makkelijkste oplossing :)
  8. shiva

Sweet 16 VS Classy ODA

Re: AW: Re: Sweet 16 VS Classy Na de aanvalsstop heeft hij nog een frontdorp gestackt, die bewijzen wil ik dus wel eens zien...
  9. shiva

Sweet 16 VS Classy ODA

Re: Sweet 16 VS Classy En jullie vinden voor 1 week (in de vakantie dan nog) eens geen vv's, succes met de oorlog :o
  10. shiva

~Golden Awards~

Ik ben anderhalf jaar weggeweest van tw en ken dus niemand anders dan de Sweet! leden hier op w24, als er eens wat acties komen zal mijn mening wel gevarieerder geraken...
  11. shiva

~Golden Awards~

Beste speler: Gotterdammerung Beste stam: Sweet! Beste leider: Aus Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Smooth Temptation Mooiste speler naam: Tik Em Aan Ouwe Mooiste stam naam: Tanken Het tofste topic: Sweet 16 VS Classy Het domste topic: Prettige Feestdagen Favoriete forum...
  12. shiva

Sweet 16 VS Classy ODA

Re: Sweet 16 VS Classy Bij unibet is dat mogelijk. Bij winst, Sweet! 1.01/1 Classy 9.99/1 Succes! :)
  13. shiva

W1 topic van de topics

Haha bij die jeurus thuis, was niet echt je maatje he :D Adelien was er nog, verder allemaal gestopt zie ik. Nog een jaar en we hebben front! :p
  14. shiva

W1 topic van de topics

Als er een meeting komt doe het dan wel centraal nederland/belgië. Ga niet nog eens 3u rijden voor slechte hollandse friet... En dan nog een uur met dona in de auto :eek:
  15. shiva

Top/Flop spelers *NLC1*

Re: Top/Flop spelers warman was idd een bijzonder talent... wederzijds ;)