Recente inhoud door Shibby

  1. Feedback wereldinstellingen wereld 77

    Nee, te veel premium functies. Events en vlaggen: nah. Lang leve de vorige Quarantaine wereld instellingen. Ik sluit me aan bij DragonShield3
  2. Speciale Klassieke wereld!

    Even wat aangepast om het duidelijker te maken: Het ziet er naar uit dat we opnieuw naar een lockdown gaan. Tijd voor een nieuwe Quarantaine wereld (of misschien Lockdown)? Mij hoor je niet klagen als die wereld er komt komt, in tegenstelling tot de lockdown zelf.
  3. Speciale Klassieke wereld!

    Don't get me wrong, ik ben het ook enorm beu en ik probeerde het wat sarcastisch te relativeren. Corona zorgt er voor dat ik heel wat inkomsten mis, ik zou veel liever vol kunnen doorwerken. TW heeft me geholpen om de gedachten wat te verzetten gedurende de piekerende nachten. Veel succes...
  4. Speciale Klassieke wereld!

    Het ziet er naar uit dat we opnieuw naar een lockdown gaan. Tijd voor een nieuwe Quarantaine wereld (of misschien Lockdown)? Mij hoor je niet klagen als die er komt ;-)
  5. Quarantaine

    Thanks voor de info! Ik wist niet dat de klassieke werelden zo'n speelsnelheid hadden.
  6. Quarantaine

    Hi all. Vroeger (jaren terug) speelde ik al eens TW en tijdens de Quarantaine ben ik er opnieuw mee gestart. Sinds Quarantaine op 2 werelden gestart maar die waren nooit zo leuk als Quarantaine. Wanneer volgt er nog eens een wereld met ongeveer dezelfde instellingen als Quarantaine? Wie vond...
Bovenaan