Recente inhoud door Wolfgang Saufi

  1. Wolfgang Saufi

    Shakedown8 en zijn werkwijze

    Gezien ik van mening was dat een NAP eenzijdig beeindigd kan worden zag ik het niet als stab, gezien ik zie dat er bij veel spelers anders over gedacht wordt. Verontschuldig ik mij naar san-der. Deze nap was slecht afgesproken. Zonder precieze einddatum of wijze van beeindiging.
  2. Wolfgang Saufi

    Shakedown8 en zijn werkwijze

    Leg eens uit, ik snap het inderdaad niet.
  3. Wolfgang Saufi

    Shakedown8 en zijn werkwijze

    Volgens mij is dat aan mezelf te bepalen of ik iets onsportief of legitiem vind om een NAP op te zeggen. Dat ik het meld is misschien niet netjes maar stabben zou zijn het niet te melden en aanvallen zodat de andere partij niet op de hoogte is dat de NAP wordt opgezegd.
  4. Wolfgang Saufi

    Shakedown8 en zijn werkwijze

    Kan je mij laten zien in de regels waar dit staat en met concrete bewijzen komen dat dit zo is. Of is dit jou persoonlijke interpretatie.
  5. Wolfgang Saufi

    Shakedown8 en zijn werkwijze

    LEZEN, OPGEZEGD. en ik denk dat ik stabben anders definieer. Liegen om voordeel te halen. zie ik als stabben, niet een NAP beëindigen omdat een speler iets tracht te beramen.
  6. Wolfgang Saufi

    Shakedown8 en zijn werkwijze

    He mijn moment of fame he, ik heb 1 dag na verbreken NAP aangevallen. Laat Jens er ffkes buiten. Tis nog op w74 ook. Mijn conclusie omtrent me eigen actie, netjes NEE. Spijt van NEE Stab NEE En dat een ieder daar anders naar kijkt is uiteraard prima.
  7. Wolfgang Saufi

    Shakedown8 en zijn werkwijze

    Motr! heeft w72 ook zeker terecht gewonnen. Gezien ik acc-houder ben draag ik zeker schuld in het uni-rushen ondanks dat ik deze niet bedacht of gestart ben. Maar zullen we het weer bij w78 en de drama daar bespreken.
  8. Wolfgang Saufi

    Shakedown8 en zijn werkwijze

    Ik heb dat zeker richting Jens gezegd. Meen elk woord, mensen moeten je prive niet tegen je gebruiken om je onderuit proberen te vegen.
  9. Wolfgang Saufi

    Shakedown8 en zijn werkwijze

    Stabben lijkt mij liegen voor eigen gewin, ik heb niet gelogen tegen sander. Dat sander boos op mij is of teleurgesteld kan ik begrijpen. Dat spelers nu gelijk mij willen bestempelen als stabber of iets dergelijk, tsja.....
  10. Wolfgang Saufi

    Shakedown8 en zijn werkwijze

  11. Wolfgang Saufi

    Shakedown8 en zijn werkwijze

    Bedankt voor het trachten eerlijk iets te melden, paar kanttekeningen je deelt niet je volledige gespreken die jij in de omgeving voerde enkel je opening zodat je er netter uitkomt. Met lintou was er geen PBG. Enkel vriendelijke gesprekken gezien we samen in w47 stam zaten aan het eind van de...
  12. Wolfgang Saufi

    Top/Flopspelers

    Zodra je daar na toe mag leer je er nog meer kennen. Vreselijk aardige mensen.
  13. Wolfgang Saufi

    Praathoek

    BB's zijn wel nodig omtrent opvulling, Kata's idd. Of gewoon een nieuwe unit. Zonder bb's zou iedereen off/mixed moeten starten omdat je deff start geen dorp op kan leveren in normale situaties. Nieuwe spelers die maken dan echt geen kans.
  14. Wolfgang Saufi

    Praathoek

    Waarom dit soort opdrachten op een NOHAUL wereld zonder FA, zijn er spelers die dit hebben gedaan met 1c bijv?
  15. Wolfgang Saufi

    Praathoek

    Buiten dat je hier overduidelijk een grap maakt omtrent racisme is dit het niet omdat belg geen ras is het is hooguit discriminatie.
Bovenaan