Recente inhoud door Shaggerino

  1. Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    Is't nog ni gedaan? Krijg weer incs, ondermeer van die pastapot hier... :o
  2. Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    Loco Loco top
  3. Eindstrijd: House Vs Trump

    Alé dan... Omdat moet! Gl hf
  4. Golden awards

    The biggest bar tap wins the world?
  5. Golden awards

    Hey jongens, niet voor niets... Het is een spel, relaaaax Covid bijna gedaan, kunnen we weer met z'n allen op terras pintje pakken ! On that note, iemand in voor een algemene wereldvrede, 1e weekends dat de horeca open zijn? Hit me up! xoxo
  6. Spotprenten

    Al die haat </3
  7. Praathoek

    Ooooh Qtieeeees
  8. Praathoek

    hey schatjes
  9. Top/flopstammen

    Naast de kwestie, maar wel schattige reply .
  10. Top/flopstammen

    Stop eens met mijn naam te noemen zonder dan te reageren. Heb in game pm gestuurd antwoord dan op zijn minst ipv dan hier te komen klagen. Niet aan mij om jullie dan gelijk maar alle voordeel vd twijfel te geven als je dan nog zo’n posts plaatst. Roep de verslagen van gisteren op bij Corpse...
  11. Top/flopstammen

    Stuur ons dan gewoon een PM. Rone stuurt ook nog incs (recaps) naar Kekkei, dus lastig jullie positie in te schatten... In game PM versus post op AF... B
  12. Top/flopstammen

    Hello, aangezien ik partijdig ben, zal ik me houden tot het eerste deel van je statement. In bijzonder over 'zwaar' onder vuur, Account Kekkei had 3 incs, en ik heb gisteren nog bewust gewacht tot na alle incs/treinen van Corpse alvorens te joinen. Denk dat ze op Corpse account ook wel eerlijk...
  13. Top/flopstammen

    :eek:
  14. Oorlogstopic Maai vs China

    Ook pluim voor the king of memes, Lord Zephyy, in onze gezellige Discord. :)
  15. Top/flopstammen

    Slide into my dm's bruh
Bovenaan