Recente inhoud door Fietsende beer

  1. 1 april 2022 - Feedbacktopic

    Weten hoe je moet spelen in je omgeving ;)
  2. Stab-topic'ske van Clickb*it

    Ik klink helemaal niet trots. Heb alleen complete schijt aan wat andere mensen ervan vinden en dat is heel wat anders. Wel ben ik van mening dat de mensen die hem verdedigen gewoon nooit met hem hebben gespeeld. Ofja, andere optie is dat jullie net zo achterlijk als Flex zijn. Ik wacht alleen...
  3. Stab-topic'ske van Clickb*it

    Beste knuppel, Citeer me even in het bericht waarin ik zeg dat het veel pp zijn. Ik was helemaal niet uit op revenge van het stelen van die pp. Had dat anders namelijk al veel eerder gedaan ;)
  4. Stab-topic'ske van Clickb*it

    Beste simpele ziel Dat mailadres wat ik gebruikte was enkel een mailadres wat ik gebruikte bij dingen zoals tw. Dat mailadres check ik dus vrijwel nooit. Als jij een tv uit de winkel steelt en je loopt zo met die tv naar buiten en op dat moment is er niemand die het heeft gezien. Praat dat dan...
  5. Stab-topic'ske van Clickb*it

    Ik hoop niet dat je net zo simpel bent als je nu doet overkomen. Stelen is stelen, dat hij te incapabel is om eraan te denken om het wachtwoord aan te passen, dat is niet mijn probleem.
  6. Stab-topic'ske van Clickb*it

    Heb even de tijd genomen om het na te zoeken. Hierbij de bewijzen dat Flex mijn account heeft gestolen. Wil niet de tijd nemen om het hier helemaal uit te leggen, maar de spelers die hem kennen, weten dat het een hele lastige en vervelende speler is om dicht bij te hebben liggen.
  7. Stab-topic'ske van Clickb*it

    Hoe is het jouw account geworden dan? Door mail en naam te wijzigen. Of zou je me anders een verklaring willen geven waarom je die pp zomaar naar mijn account overmaakt? Ik weet wel waarom. Je was zelf te dom om het wachtwoord ook te wijzigen waardoor ik ze zelf nog terug heb kunnen halen.
  8. Stab-topic'ske van Clickb*it

    Hierboven de screen dat de naam wordt veranderd. Daarboven zie je dat 1092 pp naar mijn account gaan (Serio Albiana.). Flex en ik speelde samen op mijn account. Nadat we waren gestopt heeft Flex besloten om het mailadres te wijzigen en ook de naam te wijzigen. Na 6 maanden probeerde ik in te...
  9. Stabs, Recruits, en CFs van S L

    Zo transparant is Oele niet geweest. Wel kan ik snappen dat je het ziet als laag spel. Vanuit Oele verdient het geen schoonheidsprijs en vanuit Draakje ook niet. Maar er kan op dit moment niet gezegd worden dat er is gestabt want er is nog geen enkele aanval richting Oele gegaan. Wel vind ik...
  10. Stab GeneraI M

    Dom Perignon had ook aan kunnen geven dat ze een langere NAP wilde, dit deden ze niet en gingen met 24 uur akkoord. Wel mag je me even laten zien dat we binnen 24 uur hebben aangevallen want dit is namelijk zeker niet het geval. Pim speelt niet op GeneraI M.
  11. Stab GeneraI M

    Er is vanuit ons en MOTW niet aangevallen en er kan dus zeker niet gezegd worden dat er gestabt is. Zoals te zien hebben jullie andere ervaringen met Dom Perignon dan de spelers in MOTW. Je hoeft het geen geldige reden te vinden, maar als vrijwel iedereen binnen de stam liever niet samenwerkt...
  12. Stabs, Recruits, en CFs van S L

    Wanneer er een account alleen maar inzit om veilig te zitten en je weet dat dit account uiteindelijk ergens anders naar toe gaat. Wat doe je dan? Je weet dat je gebruikt wordt en 99 van de 100 spelers zullen dan de keuze maken om een plan te maken om dit account zo snel mogelijk weg te spelen...
  13. Stab GeneraI M

    SL stond compleet los van de gehele situatie die zich af heeft gespeeld. Als stam zijnde hebben we een plan opgesteld om The Maker Of War weg te spelen en hebben de dorpen toen ook verdeeld en hier is iedereen akkoord mee gegaan. Toen Dom Perignon toen uit de stam werd gezet heeft hij...
  14. Stabs, Recruits, en CFs van S L

    Hoe jullie met HQO omgaan is gewoon niet netjes. Jullie gebruiken ze op dit moment om ze later aan de kant te schuiven. Nu komen ze daarachter en willen ze jullie aan de kant schuiven en dan stabben ze ineens? Kan je me eens uitleggen wat het verschil tussen HQO en Oele is? Het verschil wat ik...
  15. Stab GeneraI M

    Hebben ze niet direct aangevallen hoor. Hebben ons netjes aan de 24 uur gehouden die we aan hebben geboden en daar zijn ze mee akkoord gegaan, is dus zeker geen stab.
Bovenaan