Recente inhoud door Semper Paratus

  1. Semper Paratus

    Spotprenten

    Het was een leuke maar af en toe toch stresvolle periode op wife :) Toch bedank ik allen voor deze wereld ;) Suc6 gewenst met onze dorpen! En have fun <3
  2. Semper Paratus

    (Spot)Prentjes Topic

  3. Semper Paratus

    Spotprenten

  4. Semper Paratus

    Instellingen Classic 20!

    Pfff kansloos dit... Wereld voldoet simpelweg niet aan de beloofde settings. Hoezo word deze dan niet gerestart? Beetje mensen lokken met "een W1 classic" en deze vervolgens niet zoals W1 maken, bravo
  5. Semper Paratus

    Top & Flop stammen

    fair enough woordkeus had beter gekund maar je snapt mijn punt :P
  6. Semper Paratus

    Top & Flop stammen

    haha sure mag je best denken :) Internen heeft redenen die niet bekend zijn buiten de stam en is weer mooi om te zien dat de rest naar conclusies springt :P en over slaafjes gesproken... ben jij niet zelf een slaafje van dood ;) dus zie je punt niet om erover te zeuren. de meest van Inf en de...
  7. Semper Paratus

    Waarschuwing voor stamleiding

    ik zat in een elite stam op wereld 18 maar er werd iemadn gehackt en dat was de oprichter toen we het door kregen probeerde we maatregelen te nemen maar dat ging niet omdat wij door de 5 beste stammen werden ge eedeld op 1 dag! inactieviteit melden is zeer belangrijk en het gaat niet...
  8. Semper Paratus

    Waarschuwing voor stamleiding

    het is een goed idee en scheelt veel werk maar mensen die het niet willen kunnen ook nog gewoon een lijstje gebruiken ik zie er geen minpunten aan :) MVG:ruiter939
Bovenaan