Recente inhoud door saroc

  1. Top/flopstammen

    Wolves flop, r2w top
  2. Top/flopstammen

    Als jij zo doorgaat, dan eindig je nog eens net als Freddy
  3. Top/flopstammen

    maar dat is niet omdat iedereen inactief is! Heb je het weer de aankomende 7 dagen gezien. Wij zijn allemaal levensgenieters die de zon willen omarmen met heineken (of toch juup) , en vodka appelsap en als kers op de taart wat rum
  4. Top/flopstammen

    omdat 1 acc inactief is, is iedereen insctief?
  5. Top/flopstammen

    Pooh geef mij maar juup
  6. Top/flopstammen

    waren jullie aan het wachten?De enige speler om wie het ging was primigenius
  7. Top/flopstammen

    omdat het wel zo netjes is om vanuit account Bateman te reageren, bij deze zal ik dit wel doen. Om met de deur in huis te vallen over de vraag of dit TW is. Een account met 4 mensen die puur spelen om 1 account te boosten is dus ook opeens TW? Zoniet ben je in mijn ogen je recht van spreke al...
  8. Hoist The Colours High!

    ik denk dat je @torek bedoelt... dat is plopper de plopper de plop
  9. Hoist The Colours High!

    @maretan daar ben ik voorstander van van dat zinnetje haha! netjes van jullie dat erop gereageerd wordt, wel frappant dat er in plaats van gezegd wordt sorry pik (gemeend of ongemeend) gezegd wordt dat het erbij hoort. Maar goed ik ga er verder niks van zeggen, heb wel genoeg gezegd
  10. Hoist The Colours High!

    calm the fuck down als je zo over een overleden moeder praat? Grow the fuck up en leer normen en waarde!
  11. Hoist The Colours High!

    ooh dus grappen maken over iemands overleden moeder, dat hoort er gewoon bij natuurlijk. Neejoh dan heb ik het allemaal verkeerd begrepen, wist niet dat de wereld zo in elkaar zat tegenwoordig. Ik snap wel dat je geen rum drinkt, in een inrichting krijg je dat natuurlijk niet, daar moet je het...
  12. Hoist The Colours High!

    Als iemand het hiervoor wil opnemen, dit wil goedpraten. Dan heb je echt teveel rum gedronken ;)
  13. Hoist The Colours High!

    door iets wat ik zeg over vv’s en regels? Ik weet niet waar het op slaat om dan zo’n opmerking te plaatsen over een ijsje om maar niet te praten wat er daarna wordt gezegd? ik heb 0,0 respect als iemand dat durft te zeggen, en er nog trots op is ook. Sowieso om over iemand zijn moeder te...
  14. Hoist The Colours High!

    Zele is niet ver
  15. Hoist The Colours High!

    stoer man grote bek gaan hebben en iemands moeder erbij halen zal het vragen op der sterfdag als ik haar graf bezoek echte toetsenbordheld, probeer het een keer in het echt te zeggen mafkees
Bovenaan