Recente inhoud door san holo

1. Praathoek #24

Jij bent afschuwelijk
  2. Praathoek #24

Goeie mop?
  3. Praattopic

Siebert sukkel, ben je al afgestudeerd?
  4. Classic 24 - Voorstel

Aangevraagt xp
  5. [WIELERPRONO] Tour de France 2020 (29/08 - 20/09)

Hoe kan ik 61 punten hebben? Heb Ewan, Benett en WVA in mijn team? :p
  6. [WIELERPRONO] Tour de France 2020 (29/08 - 20/09)

Wout levert toch 30 punten op deze etappe?
  7. [WIELERPRONO] Tour de France 2020 (29/08 - 20/09)

Heb mijn lijstje zaterdagvoormiddag doorgestuurd :)
  8. [WIELERPRONO] Tour de France 2020 (29/08 - 20/09)

Bernal Sivakov Wout Van Aert Roglic Dumoulin Sagan Alaphillipe Sergio Higuita Nairo quintana Pogacar Caleb Ewan Sam Bennett Schachmann Miguel Angel Lopez Nizzolo Pinot Kämna Formolo Buchmann Landa Van Avermaet Asgreen Stuyven Benoot Gilbert De Gendt Kragh Andersen Lutsenko Trentin Cavagna
  9. Top / Flop Stammen

Idd twee toppers - zijn imo de cornerstone van Retro’s wereldwinst.
  10. Golden Awards

Wat ik wel zeker ben is dat Yago er eerder bij was dan jou. Rond 100k zijn we namelijk gefuseerd (vieze boosters dat we waren). Misschien dat hij even inactief was toen jij erbij kwam en dan later weer meer actief.
  11. Golden Awards

Wel vreemd dat we jou niet meer kunnen herinneren. Thomas heeft zeker half jaar gespeeld en ik heb gespeeld tot massa-ban. Met wie speelde je dan samen op het account? Edit: Er zit wel degelijk een Tuur in de oude skype chat van San Holo, my bad.
  12. Praathoek Classic 23

Ja, welke idioot heeft ervoor gezorgd dat we Palliepatatje niet meer kunnen pesten?
  13. Golden Awards

Omdat hij helpen runnen heeft op Unknown? Is niet zo simpel om 10 man te laten runnen, hoor.
  14. Golden Awards

Omdat je minder bekend bent, ben je sowieso een minder goede speler? Of wat bedoel je? Ik ben minder bekend en noob, klopt. Maar zou dit toch niet zomaar veralgemenen.
  15. Golden Awards

Onderstaande screen (uit de publieke discord chat) bewijst dat er hier wederom geen aannames worden gemaakt, maar dat jij gewoon wederom kolder aan het verkopen bent. Rest van je post slaat werkelijk nergens op en boeit niemand volgens mij. Ga ik dus ook niet verder op in. Groetjes!