Recente inhoud door roelstar

  1. Praathoek #20

    Dames even kalm. Het is kei gezellig met de heren van Vitality, geen vooroordelen.
  2. Top & Flop stammen

    Zal morgen even een paar kiekjes erop zetten
  3. Inschrijftopic Exclusieve wereld 1 - Wereld

    Ikke ook, nickname: roelstar
  4. Top & Flop stammen

    De maximale inzet en minimale uitkomst van de 2 samenwerkende stammen Prime & Kiwi en misschien zelfs FS erbij vind ik wel komedie. Proberen al dagen/weken VIT uit te schakelen en ja ze winnen veldslagen maar wat wil je als je tegen een groep beginners speelt. Grootste komedie shows hoeveel...
  5. Hoeveel heb je gefarmd?

    Hey Hey Kalm, dit begint al wel op een ander topic wat ik me herinner te lijken. Let me look mmmmmhhhhh https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/komt-dat-zien-de-edelparade-vangt-aan.198438/page-4 AH Found it, Zal volgende keer Dark & Slabiack en misschien nog een YLH of ZJ erbij...
  6. Hoeveel heb je gefarmd?

    Zit bij mij hoor??
  7. Hoeveel heb je gefarmd?

    Kom dark laat ze maar praten. Onze tijd? Meh zijn ze niet waard.
  8. Hoeveel heb je gefarmd?

    Heeeey Zeurpieten calm your titties
  9. Stabbende Noobs

    Nette pm vanuit AMB gekregen die we in weging trekken. Laat toch maar weer zien dat er nog wel schone spelers zijn..
  10. Stabbende Noobs

    Thanks, heb het profiel gelijk aangepast ;)
  11. Stabbende Noobs

    Je graaft je eigen kuil alleen dieper, Op die screenshot, ik kan mezelf niet verantwoorden voor het mailverkeer van stamgenoten. Als ik iedereen zijn chatbeheer moest doen dan was het een beetje saai geweest he ;)
  12. Stabbende Noobs

    Ik weet niet wie je van de leiding contacteerde? Maar mij aanspreken en je hebt binnen enkele minuten een deftig antwoord en dat weet je zelf ook ;) Misschien spreek je iemand randoms aan want in die screen zien we niet je chatpartner. Voor de rest blijft een het gewoon een kapot lage actie...
  13. Stabbende Noobs

    Rimmeke Hier alleen maar stambitchfights
  14. Stabbende Noobs

    Veel leuker spelen daar zeker ofniet,
  15. Stabbende Noobs

    Everyone calm your titties
Bovenaan