De nieuwste activiteit van robbeke

• robbeke
    robbeke reageerde op het bericht van KPHS in het topic Kata aanval met Leuk Leuk.
    Klopt, maar pas echt op het eind. Redelijk snel er na gingen veel uit Opus op grijs.
  • robbeke
    robbeke reageerde op het bericht van Ragey in het topic Kata aanval met Leuk Leuk.
    Ik weet niet hoe accuraat TWStats toen was, maar op eerste gezicht lijk ik er niet ver af te zitten: Click. Ik was altijd onpartijdig...
  • robbeke
    robbeke reageerde op topic Kata aanval.
    Als je van onder begint te tellen tel je 18 groene bollen voor de eerste rode en dan is het een komen en gaan.
  • robbeke
    Jij zelf toch ook KPHS??
  • robbeke
    robbeke reageerde op het bericht van KPHS in het topic Kata aanval met Leuk Leuk.
    Ah, het zijn .net spelers die hier komen trollen. Toen ik begon met spelen stond .net al bekend om zijn massastammen, kata's en laag...
  • robbeke
    robbeke reageerde op het bericht van Rob. in het topic Kata aanval met Leuk Leuk.
    hoe ga je dit precies bewijzen als je niet met de stam limiet speelt? ga je bewijzen dat een massa stam op kwantiteit kan spelen?
  • robbeke
    30 leden in opus. Ik vrees ervoor, ga mijn hand er niet voor in het vuur steken maar denk echt van niet. Maar het is zeker zo dat er al...
  • robbeke
    robbeke reageerde op het bericht van lord-toms in het topic Kata aanval met Leuk Leuk.
    Daar kijk ik niet van op Rob
  • robbeke
    robbeke reageerde op het bericht van jvds11 in het topic Kata aanval met Leuk Leuk.
    Nouja Martijn, die dorpeninfo die je van twstats haalt gaat natuurlijk niet over huidige classicronde, maar betrekt de gehele...
  • robbeke
    robbeke reageerde op het bericht van .Howlin in het topic Kata aanval met Leuk Leuk.
    Waarom zou ik me oude medespeler nadoen op het AF.
  • robbeke
    Ah blijkbaar iemand die nog maar een relatief korte periode speelt.
  • robbeke
    Man man man
  • robbeke
    Nog steeds kata's op een klassiek wereld? man man man
  • robbeke
    robbeke reageerde op het bericht van jvds11 in het topic Kata aanval met Leuk Leuk.
    Retard
  • robbeke
    robbeke reageerde op het bericht van Clickb*it in het topic Zero [IQ]: Onze strategie.. met Leuk Leuk.
    de congo ook