De nieuwste activiteit van Rob.

• Rob.
    Rob. reageerde op topic To stab or not to stab.
    String inmiddels ja
  • Rob.
    Rob. reageerde op topic Praattopic.
    Dat zei de maya kalender ook en we hebben gezien wat daar van waar gemaakt is :redface:
  • Rob.
    ik neem je vrijblijvende tip in beraad maar ik denk dat ik het ga verwerpen sry
  • Rob.
    Rob. reageerde op het bericht van dialgaman in het topic Praattopic met Leuk Leuk.
    Haha wat een toffe profielfoto.
  • Rob.
    Kan toch niet posten als ik banned ben ofwel :confused2:
  • Rob.
    3e forum account op 2 dagen tijd beslis eens onder welke naam je wilt posten ???
  • Rob.
    Leg eens in jouw woorden uit wat een backstab is dan, want iemand duidelijk zeggen dat dat een permanente nap een verkeerde woordkeuze...
  • Rob.
    Neen grr
  • Rob.
    Sorry maar wat is hier een "stab" aan? Terugkomen op een afspraak is niet per definitie een stab
  • Rob.
    Een foto van mijn huisdieren kan je krijgen geen probleem
  • Rob.
    Hopelijk is er ook niemand die hem anoniem laat loggen zoals in het verleden reeds voorgevallen :redface:
  • Rob.
    Rob. reageerde op het bericht van Calamity. in het topic Spotprenten met Leuk Leuk.
  • Rob.
    Rob. reageerde op het bericht van CostaRica in het topic Praattopic met Leuk Leuk.
    In het kader van P&P kon ik een leugentje links en rechts van jou nog wel enigzins verdragen, het weerleggen ervan gaf ook altijd wel...
  • Rob.
    Hopelijk komt hij niet meer terug na de ban. Triest figuur
  • Rob.
    Rob. reageerde op het bericht van Calamus Incendium in het topic Praattopic met Leuk Leuk.
    Goed dat je het toegeeft. Maar aangezien jij het probleem bent hoop ik dat je hard wordt aangepakt.