Recente inhoud door Roald97

  1. Roald97

    Spotprenten

    Best frappant hoe bepaald is welke dorpen grijs gaan en welke niet..
  2. Roald97

    Stelling van de dag

    Beetje selectieve reactie. Hoeveel spelers van deze 11 stammen hebben effectief offensieve troepen gebruikt in het offensief, ik heb geen idee hè, wellicht kan iemand dit ophelderen. En tja, als je even uitzoomt; veel (eigenlijk alle) toppers maken ook altijd een 'cocky' start, omdat dit vaak...
  3. Roald97

    Stelling van de dag

    Ik vind het eigenlijk wel nice dat hordes 'onbekendere' spelers de handen (tijdelijk) ineenslaan en een véél groter account in dé potentiële topstam wegspelen. Hadden ze dit niet gedaan, dan had Vinci en co gewoon gehakt gemaakt van de gehele omgeving, dat weten we allemaal. De...
  4. Roald97

    Praathoek

    Goed voorbeeld doet volgen Pim!
  5. Roald97

    De Vuile Was van Continent 45

    Dat argument van 'een vrije plek in Chaos', zag hem net ook al langskomen, zou echt de allerlaatste reden zou zijn voor de fusie. Ten eerste omdat, mocht Chaos een serieuze speler willen rekruteren, ze met twee klikken gewoon twee vrije plekken kunnen maken - en de gekickte zouden dat helemaal...
  6. Roald97

    Stelling van de dag

    Dit is eigenlijk wel de spijker op zijn kop. Iedereen calculeert gewoon zijn kansen. Kort door de bocht kom je dan al snel tot de conclusie dat er geografisch maar drie clustertjes zijn van sterk bemande accounts, en nog wat losse goede spelers hier en daar. Alle drie de clustertjes zijn erbij...
  7. Roald97

    De Vuile Was van Continent 45

    Ik snap die laatste gedachtengang, maar dat is gewoonweg niet het geval. Zoals eerder genoemd kon A Lone Wolf geen hoge activiteit opbrengen, waardoor al snel gekozen is voor een mijntjes-start/def-start. Daarbij was de farm-concurrentie moordend met buren als Sukke, Kouchov en Arith (in...
  8. Roald97

    De Vuile Was van Continent 45

    Persoonlijk begrijp ik de ophef niet zo. Allereerst moet ik even bij noemen dat ik sinds feb/maart '24 terug ben van een 3 jarige tw-pauze. Toen ter tijd had iedereen wel eens (eigenlijk zeer regelmatig) een intern, werden mb's klein gehouden door middel van internen, fuseerde er wel eens wat...
  9. Roald97

    Praathoek

    Contest altijd leuk, al was ik nooit echt een goede timer
  10. Roald97

    Stelling van de dag

    Wild idee hoor: spelers op een wereld worden automatisch in één van zes stammen gezet (paars, oranje, groen, etc.), er zijn geen manieren om dit te beïnvloeden. Wisselen van stam is onmogelijk en er kan maar één kleur winnen (ongeacht hoeveel accounts dat zijn). Dat doorbreekt alle bestaande...
  11. Roald97

    Belg of NL

    UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
  12. Roald97

    Rate the player

    Hm volgens mij ben ik twee keer gestopt en later begonnen. Maar laten we wel wezen, uitgenomen mijn terugkeer vorige maand was mijn laatste inlog op 2020 half december (w73). 3 jaar en 3 maanden stoppen is ieder geval een echte stop.
  13. Roald97

    Rate the player

    :eek2: :eek2:
  14. Roald97

    Stelling van de dag

    Helaas is handhaving op de hoeveelheid spelers op een account volstrekt onhaalbaar, gezien de meeste spelers vanaf meerdere locaties en met meerdere apparaten spelen en dus ook vanaf verschillende ip- en mac-adressen. Afgezien daarvan denk ik dat het een enigszins positief effect kan hebben, je...
  15. Roald97

    Stelling van de dag

    Ik denk dat je hiermee de spijker op zijn kop slaat. Daarnaast denk ik dat ik het in het verleden vaak goed getroffen heb als leiding; met een grote vaste groep spelers die wereld op wereld de kar trokken en waar je uiteindelijk goed op elkaar ingespeeld raakt. Anderzijds, zo'n groep moet...
Bovenaan