De nieuwste activiteit van Roald97

  • Roald97
    Roald97 reageerde op het bericht van Groterehout in het topic Contest: Presenteer je account met Leuk Leuk.
    dus iedereen die speelt?
  • Roald97
    Roald97 reageerde op het bericht van Rob. in het topic Spotprenten met Leuk Leuk.
    Zijn dit barbaren die een LC start hebben gedaan ipv mijntjesstart en daarom zo ver voor staan?
  • Roald97
    Roald97 reageerde op topic Spotprenten.
    Best frappant hoe bepaald is welke dorpen grijs gaan en welke niet..
    • 1712755088725.png
  • Roald97
    Roald97 reageerde op topic Stelling van de dag.
    Beetje selectieve reactie. Hoeveel spelers van deze 11 stammen hebben effectief offensieve troepen gebruikt in het offensief, ik heb...
    • 1712701317307.png
  • Roald97
    Roald97 reageerde op topic Stelling van de dag.
    Ik vind het eigenlijk wel nice dat hordes 'onbekendere' spelers de handen (tijdelijk) ineenslaan en een véél groter account in dé...
  • Roald97
    Roald97 reageerde op topic Praathoek.
    Goed voorbeeld doet volgen Pim!
  • Roald97
    Roald97 reageerde op het bericht van Leaving Behind in het topic Officieel statement - De Sukke met Leuk Leuk.
    Wij zijn niet aansprakelijk voor Rogier. Was 'm.
  • Roald97
    Dat argument van 'een vrije plek in Chaos', zag hem net ook al langskomen, zou echt de allerlaatste reden zou zijn voor de fusie. Ten...
  • Roald97
    Roald97 reageerde op topic Stelling van de dag.
    Dit is eigenlijk wel de spijker op zijn kop. Iedereen calculeert gewoon zijn kansen. Kort door de bocht kom je dan al snel tot de...
  • Roald97
    Roald97 reageerde op het bericht van Burger in het topic Spotprenten met Leuk Leuk.
  • Roald97
    Ik snap die laatste gedachtengang, maar dat is gewoonweg niet het geval. Zoals eerder genoemd kon A Lone Wolf geen hoge activiteit...
  • Roald97
    Persoonlijk begrijp ik de ophef niet zo. Allereerst moet ik even bij noemen dat ik sinds feb/maart '24 terug ben van een 3 jarige...
  • Roald97
    Roald97 reageerde op het bericht van The Clown. in het topic Praathoek met Leuk Leuk.
    Voor CircusOfInsanity is dit avontuur ten einde. Ik hoop echt dat TW vaker een non-premium wereld wilt starten. Want wat mij betreft is...
  • Roald97
    Roald97 reageerde op het bericht van JokersBrain in het topic Golden Awards - W97 met Leuk Leuk.
    Allé omdat het Pasen is: Beste speler: QQEEZZ, ik ken het account nog van 1 van mijn laatste werelden (71) waar het front had tegen...
  • Roald97
    Roald97 reageerde op topic Praathoek.
    Contest altijd leuk, al was ik nooit echt een goede timer
Bovenaan