Recente inhoud door Rise Like A Phoenix ? ..

  1. Rise Like A Phoenix ? ..

    Praattopic

    PAVO TOP!
  2. Rise Like A Phoenix ? ..

    Praattopic

    JOIN AOD! Rekrutering daarentegen bij AOD wel open ;)
  3. Rise Like A Phoenix ? ..

    Praattopic

    Jullie mogen wel weer terug gaan PP farmen hoor ;) ;)
  4. Rise Like A Phoenix ? ..

    Praattopic

    Kotsbeun bedoel je?
  5. Rise Like A Phoenix ? ..

    Praattopic

    Ja, waarom AOD noemen? :p
  6. Rise Like A Phoenix ? ..

    Top/Flop speler

    Ook echt pro: 5x een BB van 26p pakken
  7. Rise Like A Phoenix ? ..

    Early game verwachtingen (stam)

    Dat verhaal van mijn broertje mag je geloven of niet. Het is werkelijk waar, waar. Ik speel zelf lang genoeg mee om geen kata's op iets anders dan de muur te gooien. Als je het niet gelooft is dat jouw probleem. Ik weet gelukkig beter, het klinkt natuurlijk als een slap excuus, maar dat is het niet.
  8. Rise Like A Phoenix ? ..

    Early game verwachtingen (stam)

    Waarom niet? Ik was daar ook onderdeel vd leiding en het is een mooie verwijzing naar (en "ode" aan) die stam op W52 ;). Er zijn ook genoeg stammen die verwijzen naar stammen uit de vroegere werelden :)
  9. Rise Like A Phoenix ? ..

    Early game verwachtingen (stam)

    Plaatje heb ik bewaard van W52 toen ik ook in AOD zat ;)
  10. Rise Like A Phoenix ? ..

    Early game verwachtingen (stam)

    Gaat zeker wel over je verhaal. Vanuit jouw opiniestuk wordt er door AlwysCnfsd een verwachting ten aanzien van AOD uitgesproken en daar ga ik verder op in :)
  11. Rise Like A Phoenix ? ..

    Early game verwachtingen (stam)

    Je mag AOD best zwak noemen, maar kom dan wel met feiten of een goede onderbouwing ;). Mechanic Jonkies heeft zichzelf helaas bij meerdere stammen aangeboden, waar we later achter kwamen. Als we dat eerder wisten, hadden we hem niet gerekruteerd ;). Je verwacht niet veel, omdat we zouden PP...
  12. Rise Like A Phoenix ? ..

    Early game verwachtingen (stam)

    Ik weet dat je dit tegen dit account bedoelt en ik kan dat simpel verantwoorden/verdedigen: gister heeft mijn broertje een speed wereld geprobeerd onder mijn gamenaam. Hij heeft een jaar of 5 - 8 geleden voor het laatst speedwerelden gespeeld (laat staan uberhaupt TW) en ging dat gister weer...
  13. Rise Like A Phoenix ? ..

    Early game verwachtingen (stam)

    Leuke post om te lezen, had van mij nog wel wat uitgebreider mogen zijn :) Als speler uit één van deze 4 stammen ben ik ook erg benieuwd naar KCT en Beun, die elkaar toch al vroeg tegen gaan / kunnen komen.
  14. Rise Like A Phoenix ? ..

    Speedronde #6243 - Vrije instellingen (02.11 13:30-17:30)

    Ha, ik ben sinds W52/67 ook weer eens aan het spelen en ik kan het alleen maar beamen ;)
  15. Rise Like A Phoenix ? ..

    Speedronde #6243 - Vrije instellingen (02.11 13:30-17:30)

    Speel jij nogsteeds speeds??
Bovenaan