1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Rise Against's Recente Activiteit

1. Rise Against vond QQEEZZ's post leuk in het topic Top & Flop stammen.

Het woord stabben is rap gezegd. Daag je bij deze uit het te bewijzen ook :) Noob, stabben, leuke woordenschat beheers jij. Ben eens...

22. mrt 2019 om 16:17
  2. Rise Against vond The Fallen Angel's post leuk in het topic Top & Flop stammen.

[ATTACH]

depositphotos_13916470-stockillustratie-cartoon-leeuw-werpt.jpg 22. mrt 2019 om 16:15
  3. Rise Against vond firedrakan's post leuk in het topic Top & Flop stammen.

Jeetje dus lege dorpen en dorpen overnemen met 1,2m GS Niet vaak edel je iemand en maak je er eenheden winst op kwa GS :p Nog beter...

22. mrt 2019 om 16:11
  4. Rise Against vond Global Knowledge's post leuk in het topic De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ.

Grappig als ik al jullie comments zo lees, geen wonder dat iedereen casual 1 zo kut vind met jullie figuren. Hoop dat jullie volgende...

21. mrt 2019 om 21:06
  5. Rise Against reageerde op het topic Bevestigen e-mailverandering.

Ook al heb ik dat ondervonden, heeft nog nooit iemand mijn mail veranderd, en ook al zou iemand dat proberen vind ik persoonlijk 14...

21. mrt 2019 om 09:38
  6. Rise Against vond AlmaIsLoveAlmaIsLife's post leuk in het topic Top of Flop spelers.

Hey hey, Hier volgt de afscheidspost van het Alma-account. Als dit je niets zou je interesseren, hoef je hem zeker niet te lezen :P...

20. mrt 2019 om 20:20
  7. Rise Against vond ZiuBird's post leuk in het topic Stab lijst.

Tw is net gtst, je kan eruit stappen en zodra je terugkeert is er niks veranderd. Denk dat als je dit soort praktijken helemaal uit...

19. mrt 2019 om 21:40
  8. Rise Against reageerde op het topic Kata's op boer.....

Stamgenoot/vriend van deathstroke, dus logisch :P Maar je hebt gewoon pech met je ligging

19. mrt 2019 om 21:39
  9. Rise Against reageerde op het topic Kata's op boer.....

Deed die W63 ook al :P Maar ach, kata's zitten in de game, dan weet je van tevoren dat dit tegen je gebruikt kan worden

19. mrt 2019 om 20:11
  10. Rise Against reageerde op het topic Spelen jullie nog?.

Jij telt niet

17. mrt 2019 om 15:48
  11. Rise Against vond Calamity.'s post leuk in het topic Wereldafspraken.

Shine is gevallen. Drie spelers hebben ervoor gekozen om naar Maai te gaan. De andere spelers staat vrij om een besluit te maken. Ze...

15. mrt 2019