Recente inhoud door ripromy

  1. ripromy

    gefopt

    gefopt
  2. ripromy

    [Avatar] plaatje ripromy

    waar bemoei jij je mee de pp was maar een grapje haha
  3. ripromy

    [Avatar] plaatje ripromy

    ook mooi bedankt maar ik ga toch voor die van @Calamus Incendium
  4. ripromy

    Inschrijf topic 348

    ah jammer net te laat
  5. ripromy

    [Avatar] plaatje ripromy

    deze is voorlopig mijn favoriet, maar ik wacht nog even af of iemand anders iets mooi maakt
  6. ripromy

    [Avatar] plaatje ripromy

    hallo designers ik zoek een nieuw plaatje voor op het forum en voor IG ik heb er best wat premium voor over dus waag je kans 1. De tekst: RIP (mag ook iets cool bij zoals you'll be next maar dat laat ik aan jullie over) 2. Kleurencombinatie(s) geen voorkeur 3. Thema: uiteraard iets dreigend...
  7. ripromy

    Spotprenten

    Deze mag niet ontbreken, ik steek van wal
  8. ripromy

    [Speeltopic] WvW #314

    zwarte dood
  9. ripromy

    Top/Flopspelers

    ben ik niet? reported
  10. ripromy

    Top/Flopspelers

    oh kunnen jullie in godsnaam een avatar instellen ik haal jou en hunt you down door elkaar zo
  11. ripromy

    Top/Flopspelers

    Jullie beweren op het forum dat jullie in contact stonden met ons mbt de mogelijke clusterfuck wanneer dat nog niet het geval was. Jullie beweren dat wij jullie PMs te pas en te onpas blokkeren terwijl dat helemaal niet het geval is. Wie vertelt dan precies onzin en onwaarheden? Als jij...
  12. ripromy

    Top/Flopspelers

    Ik heb nog nooit iemand geblokkeerd en ik ben er vrij zeker van dat dit ook voor al mijn stamgenoten telt wellicht dus gewoon een grove leugen, net zoals toen je zei dat je met onze stamleiding 'contact had' over de CF toen dat duidelijk NIET zo was.
  13. ripromy

    Top/Flopspelers

  14. ripromy

    Top/Flopspelers

  15. ripromy

    Praathoek

    hallo allemaal hoe is het hier nog?
Bovenaan