Recente inhoud door rikkert1234

1. Oorlogstopic: Algemeen

Haha dankje! Helaas blijkbaar wel weinig animo voor :( In mijn ogen heeft Imago prima winsten geboekt, vooral met de NAP tussen Spread en Pit.
  2. Oorlogstopic: Algemeen

Afgelopen paar dagen is de strijd tussen Imago en Spread eindelijk losgebarsten. Aangezien Imago de massa heeft uitgevoerd heeft iemand zin om hier wat over uit te typen voor de neutrale lezer?
  3. Hoofdstuk 321: De grote "Wie heeft de wereld het meest verziekt awards".

Moest er om lachen:biggrin:
  4. Golden Awards

Om nog verder op het bovenstaande bericht van @Sonemmontis in te haken, het is gewoon een tactische mis stap geweest van Imago om niet op POV te knallen. Imago had de rim gewoon even moeten laten liggen, zoals Spread heeft gedaan. Als Imago succesvol op POV had geknalt, waar Imago zeker goed...
  5. Clustercontest W73

@The Minion bedankt voor het organiseren!
  6. Golden Awards

Ik weet het oprecht niet wat voor "spelletjes" er zijn gespeeld met Apex omdat zoals al aangegeven in mijn GA lijstje ik hier pas een korte periode speel. Als jij mij bepaalde bewijslasten daarvan kan geven dan zal ik mij daar is in gaan verdiepen. Dat zijn inderdaad geen denigrerende posten...
  7. Golden Awards

Allereerst wil ik mededelen dat ik niks tegen jou als persoon heb en je daarom hebt genomineerd als slechtste poster maar gewoon omdat jou style van posten me niet heel erg aanstaat. Bij mijn lijstje ben ik vergeten dat je ook vaak repetitief post. Zoals dit hieronder. Weinig mensen die zovaak...
  8. Golden Awards

Maak een post vanavond of anders komt hij morgen.
  9. Top/flop spelers

Precies dit als je in het zadel moet geholpen worden dmv bans zegt dat genoeg over het vertrouwen in je eigen skills. Als woorden als “malloot” je niet aanstaan praat er dan gewoon met iemand over ipv gelijk naar een autoriteit te zoeken. Ik gok dat niemand die nog op de basisschool Tribal Wars...
  10. Spotprenten

11. Golden Awards

Na alle toxic posts is het weer tijd voor een lijstje dus veel lees plezier iedereen! Disclaimer: Ik speel deze wereld pas sinds een paar weken dus dit lijstje is vooral gebaseerd op mijn bevindingen van de afgelopen 6 weken. Beste speler: In de meeste lijstjes komen de 2 namen Savior of the...
  12. Golden Awards

Ik snap niet wat je wil bereiken met je post. Je eigen stam, zelfs je eigen account loopt al hele wereld fervent kleine barbarendorpen te edelen en dan ga je ons vertellen dat het niet slim is? Waarom doe je het zelf dan? Het edelen van barbarendorpen is ook een van de redenen waarom Spread een...
  13. Spotprenten

14. Golden Awards

Op elke wereld mag je gewoon edelen van de BG van je vijand of van een MB, ook al liggen die iemand anders zijn cluster. Het was een ander verhaal geweest als het een neutrale speler was maar aangezien POV, de stam van Jens jullie BG was is dat geen neutrale speler dus geen illegale clusterfuck...
  15. Golden Awards

Ik gebruik het als graadmeter omdat jij en verscheidene Imago leden zegt dat Spread alleen maar internt. ODA laat zien dat dat er in iedergeval wat moeite voor iets heb moeten doen. Lijkt me dat je interns helemaal zou leegzetten toch? Het zegt inderdaad niet alles over de tegenstand maar dit...