Recente inhoud door .Rickienijver.

  1. Spotprentjes

    Dit verhaal wat ik nu ga uitrollen, hoort denk ik hier terecht. Zo ervaren wij als TW spelers met een schoon geweten ook nog wat LOL deze wereld. Aangezien deze wereld aardig verpaupert door de interns Icm de supports waar niks mee gedaan wordt (dank daarvoor team TW) nog even en er gaan mensen...
  2. Backstabber of the year 2023

    Hier komen de jongens niet zomaar mee weg, 2 clears inc op Rickie Je laat ze wel zwoegen met zo’n afstand
  3. Backstabber of the year 2023

    Ja
  4. Backstabber of the year 2023

    Wie ben jij ook alweer ?
  5. Backstabber of the year 2023

    Het contact met spider heb ik niet onderhouden dus daar kan ik je helaas nu geen antwoord op geven, het zou misschien inderdaad netter zijn als we formeel gereageerd hadden dat we het niet zien zitten in verband met zijn stam die hij opgericht had, maar backsteppen? Nahh Maar ik zie hier wel...
  6. Backstabber of the year 2023

    Hij start dit topic over hem persoonlijk, en zoals wij hier aangeven is er geen nap met hem persoonlijk geweest. Verder beschuldigd hij ons dat we de troepen lijsten hebben gebruikt wat wederom ook niet van toepassing is, dit is bewezen doormiddel van screens van scout verslagen. Dus dit...
  7. Backstabber of the year 2023

    Dat heeft te maken met het feit dat hij leden aan het werven was voor zijn stam midden in ons cluster, nee daar hoeven we geen nap mee. Wij noemen spelers midden in je cluster edelvoer
  8. Backstabber of the year 2023

    En hij beschuldigd hier ons van het feit dat wij de troepen informatie tegen hem zouden gebruiken etc etc. Dat zijn de beschuldigingen die er liggen. En wij tonen hier gewoon aan dat we netjes gescout hebben. En dat hij tijdens de aanvallen op hem z’n bevelen nog deelt.
  9. Backstabber of the year 2023

    er is nooit een nap met Spiderman geweest?
  10. Backstabber of the year 2023

    Op het moment dat hij die nap aangeboden kreeg was hij solo, zoals je kon zien was het contact goed en netjes altijd. Tot dat hij op het goeie idee kwam een stam te vormen met oud leden(zoals hier boven al genoemd) waarbij de nap nog liep. Hun lagen precies midden in ons cluster. Op dat moment...
  11. Backstabber of the year 2023

    Plus besef dit, meanwhile deel jij nog steeds je bevelen Dus tijdens de aanvallen zien we je troepen gewoon lopen, beschuldig ons hier niet van en praat ons niet zwart maar leer spelen.
  12. Backstabber of the year 2023

    Dus wanneer iemand uit een stam gezet wordt, een lange nap krijgen. En wanneer die verloopt en je krijgt Incs is het een backstab ? Kerel….
  13. Backstabber of the year 2023

    Mooi gesproken Kwinsie, ik ga hier verder niks aan toevoegen of woorden aan vuil maken.
  14. Spotprenten W89

    Dus mannen, het is toegestaan om dorpen leeg te zetten voor een ander!!!
  15. Spotprenten W89

    Wanneer dit niet genoeg is voor een ban Plus aantonen geen oda. ‘’Mijn 05/06 staan leeg’’ ‘’De andere dorpen zal ik doorgeven als de deff weg is’’ Wat is nou mis met die boostregels lol Edit: @Duckje
Bovenaan