Recente inhoud door republiccity

1. republiccity

Top/Flopspelers

Niet eens alles klopt toch. Al verloren wij 95% dan was dat niet alles. Markt klopt ook is meer dan logisch. Smid is een foutje geweest van een co. Juist zulke gebouwen moeten blijven zodat het boerruimte in neemt. Nogmaals succes verder.
  2. republiccity

Top/Flopspelers

Zal 1x reageren op deze clown. Dit is er gebeurt. Een random speler stuurt ons bericht of wij hem kunnen helpen omdat hij geedeld word. Wij hebben hem geholpen door de aanvaller (edelaar) te back timen. Hij is zijn volledige clear en gekochte edel kwijt geraakt. Vervolgens krijgt onze LC dus...
  3. republiccity

Top/Flopspelers

FTFY. ;)
  4. republiccity

Praathoek

Niet zo prikkelbaar reageren Sem @Cacturne, verder heb je wel een goed punt.
  5. republiccity

[Onbevestigde Bug] Geen aanvalsberichten

Zal waarschijnlijk gaan om je aanvallen met FA. Ik denk dat je berichten op nieuwe berichten alleen staat. Je kan het op 'Alle' zetten of mapje 'Farm-Assistant' kiezen.
  6. republiccity

Ashazar

Damm man.. ik zeg nog joke erachter. Gaat alles verder wel goed?
  7. republiccity

Ashazar

Vieze stabber. Weer problemen in planet? Had niks anders verwacht. Joke Dit krijg je als je met iedereen een nap afsluit. :D
  8. republiccity

Top/Flopstammen

Wat een verhalen zeg. Gaat verder wel alles goed? Ik kan hier zo van genieten :D
  9. republiccity

Top/Flopstammen

Stop nou eens met naar andere te kijken. Je nieuwe stam Rose. trekt veel aandacht. Kan je er serieus niks over zeggen? Ga je hiermee dan akkoord met de rest dat het de dikste R2W op w75 is. Wie zwijgt stemt toe. Je blijft steeds offtopic gaan. Reageer nu aub 1x op die r2w.
  10. republiccity

Top/Flopstammen

Ik heb echt geen flauw idee wie VFgoed is.
  11. republiccity

Top/Flopstammen

Als iemand van Rose. nu eens 1x kan uitleggen waarom dit geen R2W move is dan stopt iedereen met deze haat. Alleen acht ik de kans zeer klein dat zoiets gaat gebeuren. Je kan dit niet goedpraten.
  12. republiccity

Top/Flopstammen

Ja als x met y samen gaat dan ziet jullie R2W move er minder erg uit, maar je snapt toch ook wel dat het niet zo werkt?
  13. republiccity

Top/Flopstammen

Nee heb echt de juiste voor mij. Ik heb het een uurtje geleden gestuurd via de postduif. Als het niet gaat regenen dan komt hij morgen aan als het goed is. Nja verder.. we kunnen er veel over praten. Het blijft een dikke dikke r2w actie. Zolang niemand van jullie bereid is om daar serieus...
  14. republiccity

Top/Flopstammen

Rechtsonder ergens in de rim. Stelt nog geen zak voor, maar aangezien jullie zo druk zijn. Wil ik alvast een plekje reserveren.
  15. republiccity

Top/Flopstammen

Wanneer krijg ik antwoord op mijn solli? Heb echt veel kwaliteit. Punten nog niet echt, maar dat maakte niet uit toch? :P