Recente inhoud door REOL

  1. Een greep uit het ouevre van CAT en SB

    Nu begin je wel veel te vragen van onze Rob.
  2. Top/flopstammen

    TUG = Top
  3. Massa 14-3

    Hoezo zit jij hier nog? jij ging toch na je zware nederlaag op 76 op tw pensioen?
  4. Top/Flopspelers

    Waarom zou iemand die bijna 10% achterstaat dwingen om een verlengen aan te vragen? Jullie hebben gewoon gefaald maar durven het niet onder ogen zie. Je hebt nog 9 dagen om er iets van te maken, doe je dat niet moet je er niet om staan zeiken. En wanneer de classic startte was er de vraag...
  5. Classic 26 discussie topic

    Of dat @.Howlin zijn trein naar de verkeerde kant vertrekt.
  6. Top/Flopspelers

    Het niveau van retro was dan ook beter + de stam in het noord oost boeide de wereld niet en deden amper iets in de oorlog, zorgde enkel zodat de stam noord west grote safe zone creëerde. En enkel jan/chris en bas waren de core van retro, de rest als je riep stuur bijl clears liep alleen de...
  7. Top/Flopspelers

    Tja als de andere stammen niet komen opdagen op het AF dan krijg je dit soort topics.
  8. wereld 79 feedbacktopic!

    Nee joh, gewoon 20 barbs per speler moeten ze doen, hebben we nog eens een 16 continenten wereld.
  9. Classic 25~Verwachtingen

  10. Classic 25~Verwachtingen

    En hoe zit het met je lengte? Daar ook al vrede mee gevonden dat je maar 1M50 bent of moet de mama jou nog steeds troosten daarvoor?
  11. CF of niet, AF decides

    Dorp lag in de politieke radius van The Immortal game dus mogen zij pakken.
  12. Golden Awards

    Was lukas die aasde
  13. Golden Awards

    Ik ben niet mee gegaan naar de nieuwe discord omdat we actief en POSITIEF moesten zijn want je op negativiteit zero tolerance had staan en ik nu eenmaal een pessimist ben dus gewoon weg niet in mag...
  14. Golden Awards

    Hoe wil je dat we de rim kuisen als iedere keer dat de clears vol zijn we ze moeten achter houden omdat we bijna moeten sturen voor de massa, juist voor het sturen te horen of wanneer de massa uberhoud gepland is uitgesteld wordt, naar een datum dat we de kans niet meer hebben om de clears eens...
  15. Golden Awards

    Ik ben na 3 maand nog steeds aan het wachten tot jij de zo befaamde Erik weg speelt waar je steeds mee aan het lachen bent, dus nee van jou verwacht ik niet veel...
Bovenaan